.

22 marca 2013

Złapało mnie znów...

Hej! Wpadłam tu dosłownie na chwilę. Chciałam przeprosić za niską aktualizację bloga w ostatnich dniach, moje zdrowie się trochę pogorszyło, a co za tym idzie -humor też. Złapało mnie przeziębienie, grr! Na szczęście tylko przeziębienie, nic więcej :)) Jutro spotykam się z dziewczynami, zrobimy część projektu, pewnie obejrzymy jakiś film. Plany na wieczór? Obejrzę odcinek Pamiętników Wampirów, zajadając się kolacją. Ostatnio obejrzałam finał sezonu Pretty Little Liars, uradowałam się, kiedy zobaczyłam Spence i Toby'ego razem, jestem pod wrażeniem tego odcinka, teraz zostaje mi czekać tylko do czerwca!
A jakie są wasze plany na weekend? Ogląda ktoś TVD czy PLL? xoxo

30 komentarzy:

  1. Właśnie w tej chwili planuje z przyjaciółką nocowanie w weekend :3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chora :c

    zdrowia Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czekam na nowy sezon TPL ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądam oba seriale i po ostatnich odcinkach jestem mile zaskoczona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. PLL kiedyś oglądałam,ale jakoś przestałam.Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowiej szybciutko! : )
    swoją drogą, nie pokazuj tu takich pyszności o tej porze, bo się głodna robię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie zaczyna witać alergia :( a tobie życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja oglądam PLL,ale juz mnie nudzi
    zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę Ci szybkiego powrotu zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja oglądam TVD I PLL <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądam jedno i drugie :)
    Uwielbiam Tobi'ego i Spencer <3
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. głodna się zrobiłam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowiej kochana ♥
    + zostałaś u mnie nominowana do zabawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie wytrzymam do czerwca! Zawsze ostatnie odcinki muszą być takie, że chce się natychmiast poznać odpowiedzi... Zdrówka !

    Razem z Alą stworzyłam tag, w którym zostałaś otagowana !

    OdpowiedzUsuń
  15. It looks so delicious!

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. zdrowiej! :*
    nie, ja nie oglądam ani tego ani tego :P

    OdpowiedzUsuń
  17. zdrowiej ;)
    nie oglądam tego ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Hohoho. Słodki kubeczek.

    PLL nigdy nie oglądałam,ale chyba muszę się wziąć za to,bo dużo osób bardzo poleca ten serial.A TVD oglądałam całe 3 sezony. To świetny serial. Niestety nie znalazłam jeszcze czasu na nadrobienie 4 sezonu :(

    Życzę powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi na szczęscie przeszło przeziębienie...
    Muszę się w końcu zabrać za PPL :d

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo zdrowia życzę ! :))
    niestety nie oglądam ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę !

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja oglądam obydwa, uwielbiam, kocham, coś cudownego <3. Choć mam parę zaległych odcinków, ale też jestem przeziębiona także akurat się przyda na nadrobienie. ;)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez lekko chora , ale kolacjaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Wracaj do zdrowia :]]

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ah.. uwielbiam ser pleśniowy.. ale mi narobiła smaku..:D:D też oglądam pamiętniki..

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę zdrowia ! A w wolnej chwili zapraszam do mnie na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.