In gifts reviews

Współpraca z Clover

Cześć! Dziś nie pokażę wam następnych zdjęć z wyjazdu, ponieważ mam wam coś do powiedzenia o pewnej firmie. Wczoraj do moich drzwi zapukał listonosz z przesyłką. Podpisałam, odebrałam. Od razu zajrzałam, co było w środku. Nie myliłam się. Była to bransoletka od firmy Clover. Niedawno udało mi się podjąć współpracę z tą firmą. I tu muszę pochwalić. Obsługa miła, asortyment sklepu bardzo fajny,  przesyłka doszła do mnie szybko, a bransoletka była starannie zapakowana. Duży plus. Mogę ze szczerym sumieniem polecić wam Clover ; )
ponieważ lubię skromną biżuterię, zamówiłam właśnie tą bransoletkę
Znacie tą firmę? Zamawialiście coś u nich? Have a nice day!

Related Articles

46 komentarzy:

  1. gratulacje współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładna , naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Nigdy o niej nie słyszałam, chyba :)
    Bransoletka jest świetna <3
    http://fuucking-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, nigdy wcześniej o tej firmie nie słyszałam, a faktycznie, ich asortyment jest niezwykle ciekawy. Muszę go dokładnie przejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta bransoletka ;ooooo !
    Też nie gustuje w jakiejś wyszukanej biżuterii, zazwyczaj właśnie coś w tym stylu ;)

    http://www.mirrorrrr.blogspot.com ♣

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ! świetna bransoletka ! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy ale widzę, że fajna bransoletka♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ,nie znam.Gdyby nie obowiązek zamawiania przez internet to zainteresowałabym się tym.Nie przepadam za zamawianiem czegoś "w ciemno" :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bransoletka ;)
    Jeszcze u nich nic nie zamawiałam, ale może to się zmieni ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna bransoletka. Nie znałam wcześniej tej firmy :))
    Zapraszam na sobotni post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudowna bransoletka <3333
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miła niespodzianka :) A na mnie wywarł jeszcze większe wrażenie domek z poprzedniej notki ! Cudo, chciałabym kiedyś znalezc sie w takim miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tej firmy,ale śliczna ta bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna, delikatna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. This bracelet looks beautiful!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, sama bym ją chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog :) Zapraszam do mnie: joasiasworld.blogspot.com - komentarze i obserwacja mile widziane(odzwięczę się).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne to :) na prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest przecudna! ;o

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna bransoletka! Ja przepadam za minimalistyczną biżuterią, jednak dodającą uroku :) Takie bransoletki zawsze świetnie się sprawdzają! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna ta bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. z tego co widzę to nawet ceny są przystępne ;) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja z nimi również współpracowałam, cudowne mają bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna bransoletka ^.^ !

    OdpowiedzUsuń
  28. Pod choinke dostalam podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Może dlatego, że ciężko znaleźć bransoletki na moje chude ręce, ale muszę sprawdzić Twoją propozycję.
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...