.

9 marca 2013

Tulipany

Cześć kochane! Miałam się tu już wczoraj odezwać, jednak niespodziewanie zostałam pozbawiona dostępu do Internetu. Wczoraj było nasze święto, mam nadzieję, że ósmy marca spędziłyście miło i przyjemnie ; ) Ja kurowałam się, faszerowałam tabletkami i witaminami. Wypiłam już tyle herbaty, że na dzień dzisiejszy nie mogę na nią patrzeć, hah! Oprócz tego obejrzałam po raz kolejny którąś część Harrego Pottera, ponieważ nie miałam innych filmów na laptopie, a internetu nadal nie było, więc... Jeśli chodzi o moje zdrowie, czuję się lepiej, jednak wciąż dokuczają mi mdłości i nadal jestem osłabiona. Ale będzie dobrze! ; )
jeden z wczorajszych tulipanów....
Jak spędziłyście Dzień Kobiet? Co dostałyście?

36 komentarzy:

  1. to dobrze, że już powoli wracasz do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny tulipanek ;)
    Ja dostałam od taty czekoladę, a od chłopaka balsam do ust z TBS i grzebień z TBS, a i czekoladę białą - moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne tulipany !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubię Pottera :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcie :)
    Zdrowiej, zdrowiej.. Co do wczorajszego dnia to dostałam od kolegów z klasy tulipana oraz knopersa a od starszego brata i taty czerwoną piękną różę oraz bombonierę. ;)

    Dodałam nową notkę jeśli masz chęć to wpadaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam w domu ,bo wysychał mi gips :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dostałam kwiotki i czekoladki <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię Harrego Pottera ;))
    Zapraszam na sobotniego posta :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczorajszy dzień zaliczam do jak najbardziej udanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny kwiatek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Tulipany!♥

    OdpowiedzUsuń
  13. kwiatki zawsze spoko <3 Zapraszam na nowy post. W nim krótki opis mojego weekendu, dnia kobiet oraz jak zwykle parę fotek ;* Będzie mi bardzo miło gdy wpadniesz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. tulipana i 2 jogurty i orzeszki <3 (nie jem słodyczy - reszta kobiet w mojej rodzinie czekoladki)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dostałam bukiet róż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tulipany na dzień kobiet? Jak najbardziej ! :*
    Ja dostałam sześć tulipanów, jedną różę i misia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne tulipany :D
    Pozdrawiam i zapraszam do polubienia fanpagu :*
    + składam spóźnione witrualne życzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie tradycyjnie róże i kolacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tradycyjnie tulipanki :) Szybkiego powrotu do zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja byłam z koleżanką w kawiarni^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dostałam tulipanki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. W dniu kobiet mój mąż sprawił mi niespodziankę i zapisał się na siłownie teraz chodzimy sobie razem i nareszcie mam czas dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że nasze święto jest tylko raz w roku :D

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam to święto :) <3

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam tulipany ♥
    ja dostałam kwiatek i książki o których marzyłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. idealne na dzień kobieT:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.