29 marca 2013

Szał zakupów w marketach

Święta to szerokie pojęcie, każdy tłumaczy je i spędza na swój sposób, ale jedno jest niezmienne... Zakupowy szał! Ludzi wszędzie pełno, markety zapełnione, a kolejki długie. Przed chwilą wróciłam z zakupów spożywczych, na których byłam z mamą. Całe szczęście, że wybrałyśmy się wieczorem -kolejki już nie były takie duże, a po sklepie spacerowało troszkę mniej ludzi. Kupiłyśmy to, co potrzebne. Zdecydowałam się na przepis i przyznaję, poszłam w tym roku na łatwiznę. Kupiłam pudełko składników, z których zrobię babeczki. Jeszcze ich nie robiłam, a poza tym staną się odmienne na wielkanocnym stole, bo będą jedyne wśród innych przysmaków. Miałam upiec ciasto albo zrobić sałatkę, ale mama mnie wyprzedziła. W takim razie zmykam szybciutko do kuchni, aby zrobić babeczki. Mam nadzieję, że wyjdą. Ach, muszą wyjść, w końcu to łatwa rzecz :)) 
dzisiejsze zdjęcia z telefonu...

44 komentarze:

  1. moja siostra również robiła dzisiaj babeczki^^
    rzeczywiście w sklepach jest teraz istny szał! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak nie ma to jak zakupy przed świętami i długie kolejki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ważne czy przepis jest łatwy, czy też trudny, ważne, by smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubie tego szały przed świętami, wszyscy się pchają i śpieszą. A babeczki ci wyjdą, bo mi wychodzą a nie jestem dobra w kucharzeniu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie cierpię jeździć do sklepu w okresie jakichkolwiek świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed każdymi świętami jest zakupowy szał. Ludzie od samego rana "biegają" po sklepach, chcą się o siebie pozabijać haha Jakoś ostatnio byłam świadkiem kłótni dwóch pań... kłóciły się o ostatnie pudełko ... czekoladek ! Myślałam, że ze śmiechu padnę xd

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie na widzę do domu zakupów. :D
    Z ciuchami co innego. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam dzisiaj po południu w sklepie i jak zobaczyłam ile jest ludzi to miałam ochotę wyjść... :D
    powodzenia w robieniu babeczek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy przed świętami robią zapasy, jakby sklepy miały być nieczynne co najmniej z miesiąc ;p rozumiem zwykłe, codzienne zakupy, ale nie coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  10. Babeczki ♥
    Jak ja już ich dawno nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj supermarkety przed świętami ,nie za fajnie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba jestesmy jakies inne, ale akurat zakupy spozywcze to my uwielbiamy ;-)

    perfect-cook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak kolejki na kilometr;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Też miałam jechać z mamą na zakupy, ale niestety zrobiła to beze mnie. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. No w końcu święta! :) Po sklepach trzeba poszaleć! :)

    http://laylahhugz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To co dzieje się teraz w sklepach przechodzi ludzkie pojęcie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakupy, zakuuupy a zaraz będzie po świętach :P
    Może masz ochotę wygrać czerwone szpilki♥?

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście, kolejki są chyba nieodłącznym składnikiem świąt ;)
    bardzo fajnego bloga prowadzisz, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nienawidzę supermarketów w okresie świąt -_-
    mam ochotę zabić pchających się na mnie ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja z mamą robimy zakupy w miejscowym sklepie, kolejki sa ale na pewno nie takie duże jak w supermarketach :)

    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w tym roku nie byłam z rodzicami na zakupach świątecznych, z czego się cieszę bo nienawidzę tych tłumów ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Sklepy w okresie świąt są okropne. W mojej miejscowości w biedronce są duże kolejki w soboty (i zazwyczaj jakby tego było mało otwierają tylko jedną kasę na 5), a w święta to normalnie oddychać się nie da.

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mój wczorajszy dzień wyglądał tak samo i mam dosyć zatłoczonych sklepów do następnej zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja byłam jeszcze dziś rano. Tragedia po prostu. Takiej kolejki jeszcze nie widziałam :o

    wesołych♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w tym roku nie byłam na zakupach świątecznych ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. ja dzis w sklepach czulam sie tak beznadziejnie nienawidze takich tlumow ludzi :(

    OdpowiedzUsuń
  27. oo biedronka ^^
    nawzajem , smacznego jaja !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia z tymi babeczkami :D
    ja w tym roku robiłam 2 sałatki, które są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że zakupy udane :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Idą święta wieć i markety trzeba odwiedzić :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Sklepów w okresie świąt unikam jak ognia :D Również będę robić babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo tak szał zakupów niesamowity :D Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  34. czyżby zakupy w biedronce? :D Zapraszam do obserwowania, po przerwie wracam do prowadzenia bloga. Wcześniej obserwowałam Cię jako tomorrow :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super bloog, na serioo :D
    Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Jeżeli masz jakies pytania pisz śmiało w komach, chętnie na nie odpowiem w wolnym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja zrobiłam zakupy wczesniej. Wszystkiego najlepszego Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog, fajnie się Ciebie czyta. :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. trzymam kciuki, aby babeczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.