.

31 marca 2013

Smakowite zdjęcia

Przepraszam, że wczoraj nic do was nie napisałam, ale byłam zabiegana z rana i nie zdążyłam, a później przyjechała po mnie chrzestna. Pojechałyśmy na szybkie zakupy spożywcze, następnie wybrałyśmy się do niej. Zaczęłyśmy kroić warzywa na sałatkę, smażyć łososia i gotować. Później dołączyli do nas moi kuzyni, których nie widziałam już sporo czasu! Było zabawnie momentami, ale z nimi to już tak zawsze, tym bardziej że byli w komplecie. Po południu zaczęliśmy robić tiramisu, nie wspomnę, ile było przy tym zabawy, a już szczególnie wtedy, kiedy jeden z nich złamał kilka podłużnych biszkoptów! Tiramisu wyszło nam smacznie i wszystkim smakowało :) Później zaś przeglądaliśmy internet i oglądaliśmy różne głupie filmiki na youtube. Mam dla was kilka smakowitych zdjęć z tego dnia...
Na koniec chciałabym Wam życzyć pięknych świąt wielkanocnych, abyście spędzili je w gronie najbliższych osób, dużo ciepła w te chłodne dni i uśmiechu na twarzy, niech to będzie dla nas wszystkich czas odpoczynku.

51 komentarzy:

  1. mmmmmmm, faktycznie smakowite :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych!
    Mniaaam truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wszystkiego dobrego. :) Mniam, aż pójdę coś przekąsić, Twoje zdjęcia wyzwoliły we mnie apetyt. :D
    alicepblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie to wszystko pyszne ! Wesołych :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ile pyszności.♥
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale smakowite ciasto !

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszności ^^ A ciasto wyszło niesamowite ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetne:) uwielbiam takie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie smakowite ciasto !! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmm ! smacznego :)
    Wesołych. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. wesołych Świąt Wielkanocnych :) jaki torcik sakowity !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm ale pyszności i w dodatku jak pięknie wyglądają! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. pyszności mmmmmMmm.. :))
    Wesołych :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne zdjęcia :) baaaardzo smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pyszne zdjęcia :) zjadłabym takie ciacho z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jej! ale pyszności! szczególnie ostatnie! *.*

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Robisz smaka kochana! a to ciasto... totalnie wymiękłam! Lecz jestem na diecie, sezon bikini już za 90 dni, a ja wciąż mam do zgubienia parę kilogramów <3 Zapraszam na nowy, krótki post z paroma zdjęciami m.in kwiatów oraz mojego psa ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. smakowite zdjęcia! :) również życzę wesołych świąt i mokrego poniedziałku :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ciacho cudownie wygląda, a na pewno jeszcze lepiej smakuje *.*
    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie smakołyki! CIASTOO musiało być pyszne ;D Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mniam, ale pyszności♥
    wesołych świąt :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zrobilam sie glodna!

    OdpowiedzUsuń
  25. To ciasto wygląda przepysznie i na pewno tak smakowało :))

    OdpowiedzUsuń
  26. CZEŚĆ, STRACIŁAM WSZYSTKICH OBSERWATORÓW MOJEGO BLOGA, OBSERWUJEMY ? *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. No zdjęcia faktycznie bardzo smakowite!
    Spodobał mi się Twój blog więc dodaję go do obserwowanych i licze na to samo z Twojej strony! Buziaki, Dż ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Omnomnomnomnom ile jedzonka, a ten torcik *o*

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmmm, narobiłaś mi smaku na ciasto, dzięki :D

    Chciałabym również zaprosić do siebie, ponieważ na blogu pojawił się nowy post. Byłabym wdzięczna gdybyś mnie odwiedziła :)

    pozdrawiam, justinabathels ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Napisz przepis na ciasto wygląda smakowicie mm..! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. o jakbym wchłonął to <3 *_*

    OdpowiedzUsuń
  32. ohohoh*.* ale tu smacznie !

    OdpowiedzUsuń
  33. oj bardzo smakowite!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pyszności, pyszności <333
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  35. mniammmm!!! ale wspaniałości
    ♥♥♥♥ pozdrawiam serdecznie:* przepraszam za dłuższą nieobecność:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsze zdjęcie jest smakowite :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  37. o mamo ten tort wygląda pysznie *_*

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję ci bardzo.;p przez ciebie podjadam w nocy;D

    OdpowiedzUsuń
  39. haha jasne;D

    świetny blog,będę tutaj zaglądała częściej. ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Supperrr <3 Na pewno było pyszne :>
    Torcik super udekorowany !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.