In life

poszukiwanie przepisu

Honrar! Jeszcze raz dziękuję wam za miłe komentarze pod ostatnim postem, dały mi wiele motywacji ; * Dziś już kolejny trening za mną, czuję się coraz lepiej. Jest ciężko, ale daję radę i nie poddaję się, nikt nie powiedział, że będzie lekko, prawda? Ostatnio ściągałam różne gry i aplikacje na telefon, a także założyłam konto na instagram! Jeśli masz ochotę zaobserwuj mnie, z chęcią zrobię to samo. Moje konto: click. Teraz przeglądam książki kucharskie i myślę, co by tu upichcić na święta. Może macie jakieś dobre przepisy? Z chęcią wypróbuję :)
Życzę miłego dnia! 

Related Articles

34 komentarzy:

  1. widzę, że tak jak ja, lubisz pichcić w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie już ciasta wybrane tylko pozostaje je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama pichci,a ja się przyglądam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. OO, jak znajdziesz jakiś przepis to się podziel ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego gotowania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też chciałabym coś fajnego ugotować dla rodzinki,ale zupełnie nie wiem co :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za gotowanie na razie się nie zabieram. ;D
    Ewentualnie mogę pomagać rodzicom w ciastach czy coś ;D
    Co do przepisów, to osobiście nie znam żadnych, ale są blogi na których jest masa dobrych przepisów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama dzisiaj szukałam jakiegoś ciekawego przepisu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://ilovemyplussize.blogspot.com/2013/03/rozdanie.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja to instagrama nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miłego gotowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepisy na Wielkanoc ? hmmm tylko te podstawowe - ale jak będziesz potrzebować na Boże Narodzenie to się zgłoś - tu moge poszaleć ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja koniecznie chcę zrobić babeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia!

    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie na blogu :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję na insta :D a co do kulinarnych to mam zamiar zrobić coś ze słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym Ci coś podała, ale w kuchni nie jestem dobra heh :)
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie tu u Ciebie;) Ja w tym robię babkę a'la keks;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. koniecznie się z nami podziel jak coś upichcisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja planuję upiec makaroniki, ale nie wiem co z tego wyjdzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj jakie fajne zdjęcia :)
    bardzo ładnie tutaj masz :)

    Możesz mi wytłumaczyć o co chodzi z tym instagramem? Już spotykam się któryś raz, a nie bardzo wiem na czym to polega.

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja planuję upiec murzynka z wiśniami... mmmm :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie tu :)

    viliann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mogę ci polecić czekoladowe ciasto, o którym pisałam niedawno na blogu : ) Jest wyśmienite i szybciutko się je robi ;p
    a przepis tu: http://pozytywniemyslac.blogspot.com/2013/03/od-kuchni-mocno-czekoladowe-z-kawakami.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkie dzięki, już wiem o co z nim chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie tylko mama robi. ; D Śliczne zdjęcia ! : * Obserwujemy, bo ja już : )
    Pozdrawiam < 3

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią też bym coś upichciła :D

    OdpowiedzUsuń
  27. jak ja uwielbiam szukac nowych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja jutro będę ciasta piec :P i taż szukam ciekawych przepisów :D

    OdpowiedzUsuń
  29. lubie siadac w kuchni i szukac jakis ciekwaych przepisow ♥

    zapraszam do mnie na nowy post !

    http://ourworld-ourrules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja zaraz zabieram się za ciasto z jabłkami z przepisu winiary ;)
    Wesołych Świąt :* !

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooo jaki piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...