In life

Okropne choróbsko!

Hej! Wpadłam na chwilę, by napisać coś do was. Chociaż z góry wiem, że ten post będzie krótki, a tekst pesymistyczny... Moje przypuszczenia z poprzedniego posta się zmieniły wczoraj wieczorem, kiedy znowu dostałam wysoką gorączkę. Okropne choróbsko jednak uwielbia platać mi figle! -,- Jestem dziś wykończona, mdłości mnie nie opuszczają, brak apetytu, zatkany nos i kompletne rozwalenie... Poszłam do kliniki, nie było lekarza, do którego zawsze chodzę, więc zapukałam do drzwi lekarki, usłyszałam z pretensjami odmowę, ach, ci nasi polscy lekarze... Zostaję w takim razie przy swoich lekach.
A czy wy jesteście zdrowi? Mam nadzieję, że tak Życzę miłego wieczoru!

Related Articles

25 komentarzy:

  1. ja jestem zdrowa, choć od pewnego czasu mam bole brzucha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wracaj szybko do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na razie jestem zdrowa, ale mój tata jest bardzo chory i boję się, że się zarażę.
    zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowiej kochana nam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.Choroba zawsze przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się jakoś trzymam, a Tobie życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na szczęście zdrowa. ;)
    a tobie życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też ostatnio nie najlepiej się czuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeej, życzę zdrowia! Wracaj szybko do niego, czekam na dalsze posty, uwielbiam twojego bloga ! :)
    kandulix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nice post
    Maybe we can follow each other !?
    Just let me know :)

    http://nanikratliff.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję. :( Mi od kilku dni leje się krew z nosa.

    OdpowiedzUsuń
  12. aptekarka ostrzegała mnie ostatnio, że jest teraz paskudny sezon na grypę.. życzę dużo zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. wracaj do zdrowia szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie do końca ,ponieważ skreciłam kostkę ,ale ogólnie nic mi nie dolega :D

    OdpowiedzUsuń
  16. u nas też jest jakaś epidemia, w klasie nie ma 10 osób,ja już to mam za sobą, uff. ale współczuję bardzo,trzymaj się! <3
    oczywiście, obserwuje, a Ty mnie zreszta chyba tez kojarzysz. Dziękuje za tak dużo komentarzy od Ciebie<3
    ohhangel-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też chora :(
    obserwuj - luxury-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również jestem chora :(
    zdrowiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego Kobietko!:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak narazie tak, ale mój chłopak ciągle smarcze xd
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. No właśnie nie! Też jestem chora, a chodzę do szkoły i się tylko męczę. Nie chcę mieć po prostu już tyle nieobecności. Zdrowiej!:* :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy9:09 PM

    Klinika w Zelowie? Hahaha.... głupiutka dziewczynka z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...