.

16 marca 2013

Nijakie plany

Przepraszam, nie napisałam tu nic wczoraj. Moja wina. Wczorajszy dzień był udanym dniem, w szkole wszystko w porządku, wpadła dobra ocena do dziennika z angielskiego, test z matematyki chyba nie napisałam najgorzej, więc fajnie! Dziś razem z przyjaciółką wybrałyśmy się do miasta, musiałyśmy załatwić kilka spraw. Niedawno wróciłam i muszę się pouczyć niemieckiego, chcę już mieć to za sobą. Moje plany na ten weekend są nijakie. Pewnie na wieczór popiszę ze znajomą, obejrzę jakiś dramat. Może macie jakieś pomysły na udaną sobotę? ; ) Jak spędzacie dzisiejszy dzień? Ja z chęcią bym coś ugotowała, może uda mi się to zrealizować dzisiaj. 

34 komentarze:

  1. Ja na razie oglądam film, potem wezmę się trochę za naukę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. może poczytaj jakąś książke :)

    is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj jadę na shopping ;D
    fajna fota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcie :)
    kto Ci robił wygląd bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd sama robiłam ; )

      Usuń
  5. Ja dzisiaj raczej nie ruszę się z domu. Może potem pójdę na spacer. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sobotę spędzę na zadaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. moja sobota i niedziela będzie bardzo naukowa:p czeka mnie mnóstwo sprawdzianów w przyszłym tyg. :|

    udanej soboty! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja będę ozdabiać pudełeczka ;) moje nowe hobby ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sie będe hmm nudzic; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gotowanie jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcie ! ;)
    Zapraszam do mnie na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm..moje plany to siedzenie przy komputerze brata i picie gorącej herbatki jedząc paluszki solone ;D
    Życzę dobrze spędzonego wieczoru ! :)

    Zapraszam na mój blog (jest nowy post) :
    http://megan-06.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie mam żadnych specjalnych planów na weekend. Masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja spędzilam sobotę z przyjaciółką, a na wieczór... hm ukochany serial, moze film, książka :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Sobotę spędziłam na sprzątaniu, komentowaniu blogów i prezentacji na zajęcia artystyczne :)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie urocze zdjęcie!
    Pozdrawiam gorąco :)
    /W.

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę ci wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja korzystałam dziś ze słonecznej pogody, jutro zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje plany są zupełnie podobne ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie Tu ; )
    Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; *
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sobotę spędziłam przed kompem, więc raczej mało ambitnie ;P Ale przynajmniej zdjęcia wramkach wymieniłam, a to już sukces ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam Twoje włosy, sobota jak sobota ;)

    zapraszam wróciłam do blogowania;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja spedziłam sobotni wieczór z piłką nożną i matematyką :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałam zaznaczyć Twój komentarz, to mi myszka zjechała na spam i nie zdążyłam przeczytać:( Możesz napisać jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobra, mam! Fałszywy alarm:D

    OdpowiedzUsuń
  26. I co ugotowałaś coś?:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Sobota jak sobota ;D
    Cudowny wygląd bloga <333

    OdpowiedzUsuń
  28. to miłego oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie wyszlas ;) u mnie nowy post. Kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne zdjecie ;))
    obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  31. no troche jest sztywno ;c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.