13 marca 2013

new in

Miło jest wyjść z domu, zaczerpnąć świeżego powietrza i pobyć wśród ludzi. Wyzdrowiałam, za mną już pierwszy dzień w szkole po chorobie. Jutro za to czeka mnie historia, niech mnie nauczycielka w końcu weźmie do odpowiedzi!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wczoraj po wizycie u okulisty, wstąpiłam z mamą do chińczyka. Zauważyłam, że po każdej wizycie wybieramy się do tego sklepu... W każdym bądź razie kupiłam białą koszulę, którą od dawna szukałam i nie mogłam nigdzie takiej napotkać, oraz wiosenny komin o pudrowych kolorach. 
1. koszula 35zł 2. komin 15zł
Zmykam powtórzyć historię! Have a nice day.      ASK

26 komentarzy:

  1. komin bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna koszula i szalik *.* uwielbiam chińczyki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :D Udane zakupy :))
    Oby zdrowie Ci się u3mało :)
    Zapraszam na środowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny komin !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny komin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komin jest piękny.A może zrobiłabyś outfit z tą bluzką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, postaram się o to w najbliższym czasie ; )

      Usuń
  7. fajne rzeczy ;) bluzeczka mi się bardzo bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula podbiła moje serducho ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się <3 !

    OdpowiedzUsuń
  10. W chińczyku często można znaleźć fajne rzeczy.^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tez musze kupic biala koszule sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. boski komin :D
    obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Komin jest kapitalny wygląda jak apaszka delikatny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.