14 marca 2013

małe zaległości

Codziennie wyglądam przez okno, widzę słońce, sąsiadów, ptaki na niebie... i biały śnieg. Z każdym dniem zdaję sobie sprawę, że już naprawdę potrzebuję wiosny, każdy z nas jej potrzebuje. Moje oczy chciałyby zobaczyć dla odmiany kolor zielony, a płuca życzą sobie oddychać wiosennym powietrzem ♥ Już niedługo! Keep calm and be patient! A czwartek mija mi dobrze, za chwilę zajrzę ostatni raz do książek, powtórzę co nieco. Wieczorem idę z tatą na pizzę, a gdy wrócę, wezmę się za jakiś serial, mam małe zaległości ; )
Jak wam mija dzień, wszystko w porządku? Plany na dziś? :*  ASK <3

36 komentarzy:

  1. Ja mam już serdecznie dość śniegu. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. na dziś plany to wykończenie prezentu dla przyjaciółki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tez bym chciała zobaczyć zielone łąki za oknem, kwitnące drzewa i kwiaty...

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcie. Wiosno przybywaj .........!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś nadrabiam seriale i ogarniam matmę. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o seriale to właśnie dzisiaj zorientowałam się, że mam ogromne zaległości ;) próbuję je nadrobić ale czuję, że łatwo nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm..żadnych planów nie a dzisiejszy dzień mógłby ujść w tłumie.
    Świetna notka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już na dziś z książkami mam spokój, teraz sobie poleniuchuję ^^ Ładna ta fotka ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. teeeż bym chciała zobaczyć już ZIELEŃ i słońce! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcie. Moje plany na dziś to nauka D:
    Zapraszam na czwartkowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, a jakie seriale oglądasz? :)

    też tęsknie za wiosną ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam 90210, Pretty Little Liars, Pamiętniki Wampirów i Anatomię Prawdy :)) Kiedyś oglądałam Plotkarę, ale skończyła się ;<

      Usuń
  12. wow i love this portait,
    it's very expressive 'cause of the black/white
    and you are extremly beautiful <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez zdecydowanie potrzebuję wiosny! słonca mi brak :(

    OdpowiedzUsuń
  14. już od następnego tygodnia ma być prawdziwa wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś :)
    ja też nie mogę doczekać się wiosny :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój organizm też potrzebuje wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez chce wiosne -.-

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mogę się doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również pragnę wiosny! :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna jesteś, a nawet bardzo. *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj wiosna wiosna, pragnę jej! :)) Śliczna jestes ! :-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna fotka! Zapraszam do siebie!
    Kisses
    Aga

    New post
    Tiger and gold in attack!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kurcze no świetne to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam dosyć już tego śniegu. Chcę wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna jesteś ;** Chceeeeeee wiosneee ;))


    http://dixy-dixxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja wlasnie dzis nadrabialam seriale :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo tak, ja też już marze o wiośnie !
    WIOSNO PROSZE PRZYBĄDŹ !!

    is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. +obserwuje haha zapomniałam dodać ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.