In life

It will be funny!

Zaczynamy już ostatni tydzień marca, kochani. Ale ten czas zleciał, niedawno jeszcze były ferie... Dzisiejszy dzień jest dobry, a tylko dobry, bo dostałam dwójkę z geografii, ale nie przejmuję się tym jakoś, poprawię odpowiedź i będzie w porządku! Jak to bywa w tygodniu, nie mam szczególnych planów na dziś. Odrobię lekcje, a później pójdę na korepetycje. Jak wrócę, to pewnie będę odpoczywać... a no tak! I będę się użerać z pewnym programem na moim laptopie. Wieczorem pewnie porozmawiam z przyjaciółką na skype do późnego wieczora, będzie zabawnie ; )
Życzę wam miłego dnia! Całusy.

Related Articles

17 komentarzy:

  1. urocze zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio z geografii dostałam 1 :c też trzeba będzie poprawić.

    OdpowiedzUsuń
  3. oby szybko zleciał czas do wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcie! :)
    poprawisz! ;) z notki wynika, że nauczyciele popuścili wam przed świętami.. fajnie Ci!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna dwójka w tą czy w ta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja korepetycje mam dopiero w środę :3
    Zapraszam na poniedziałkowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie przejmuję się ocenami. :) Moja koleżanka wręcz przeciwnie, chodzi naburmuszona przez cały dzień jak dostanie 3...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się tą 2 ;)
    Poprawisz na 5 ;3
    Ładniutkie zdjęcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam sie, strasznie to leci :< ładne zdjątko!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcie,piękna uroda :)

    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przejmuj się tym, na pewno sie poprawisz ; ))

    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. nie do tego postu... ups :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...