.

17 marca 2013

Gorąca czekolada z bitą śmietaną

Hej Hej! Dziś mamy ładny dzień, za oknem świeci słoneczko. Myślę, że wybiorę się później na spacer z psem. Dzisiejszy dzień zapowiada się spokojnie. Mam wielką ochotę wyjść gdzieś na zdjęcia, szkoda tylko że nie mam pod ręką fotografa... Wczoraj obejrzałam już wszystkie zaległe odcinki moich ulubionych seriali, także dziś mogę poświęcić dzień na coś innego, równie przyjemnego ; ) A wy jak spędzacie swój dzisiejszy dzień? xoxo
wczorajsza gorąca czekolada z bitą śmietaną w moim ulubionym kubku

45 komentarzy:

  1. Jaki uroczy kubeczek. :D apetycznie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmm! *,*
    Też chce na spacer! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i narobiłaś mi ochoty na bitą śmietanę :3
    Zapraszam na niedzielnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam ! wczoraj zrobiłam sobie kawkę z bitą śmietaną ale jak patrze na zdjęcia to marzy mi się gorąca czekolada !:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pysznie :)

    ja dziś w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniaaaaam *,* .
    http://fuucking-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. taka leniwa niedziela:)


    mm:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, czekolada! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmmm uwielbiam czekolade :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mm uwielbiam bita śmietane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog! obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmmm <3 Uwielbiam!1
    Słodki kubek ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm, zazdroszczę, pycha! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm... Czekolada!
    Ja już byłam na spacerku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm narobiłaś mi ochoty.
    Ja dzisiejszy dzień poświęcę własnie serialom.

    OdpowiedzUsuń
  16. Omnomnomn ^^
    Pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  17. <33 Mmm ale mi ochoty narobiłaś, również obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. jadłabym *.*
    u mnie również piękny dzień..szkoda że spędzę go nad książkami :c

    OdpowiedzUsuń
  19. oj z chęcią bym się napiła takiej czekoladki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja dzisiaj bede nadrabiac serialowe zaległości :D

    is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dzisiaj nudzę się :) pyszna czekolada

    OdpowiedzUsuń
  22. Narobiłaś mi apetytu *o*

    OdpowiedzUsuń
  23. o mniam!♥ pyszności!♥

    OdpowiedzUsuń
  24. o rety, świetne! <3
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. pyszności ;)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. smakowicie to wygląda ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. mniam ^^ daj trochę :P ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. ja na diecie a tu czekoladka taka :C

    zapraszam,wróciłam do blogowania;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie zrobiłam się głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Narobiłaś mi smaka. Aż sama spróbuję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pycha<3
    Chyba za chwilę wybiorę się do pobliskiej piekarni po ciastko i zjem popijając go kawką. Mmmm...
    Spodobał mi sie twój blog. ;)) Będę wpadałam ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.