5 marca 2013

Dawka wiedzy

Za oknem jest już tak pięknie, słońce świeci, powietrze jest już inne -pasowałoby się przejść na spacer albo wybrać się na pierwszą przejażdżkę rowerową w tym roku, co? Tak, tak, ale to potem... Na razie jestem zmuszona, by leżeć w łóżku i nic nie robić. Wczoraj dostałam wysokiej gorączki i znowu jestem chora ; ( Ale powoli dochodzę do siebie, także nie tracę nadziei, by powrócić jak najszybciej do szkoły.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
W niedzielę wybrałam się do Focusa w Piotrkowie Trybunalskim. Zależało mi, by wstąpić do Empika po pewne rzeczy. Udało mi się kupić poradnik fotograficzny i fiszki z angielskiego. A jeszcze wcześniej nabyłam w pobliskiej księgarni książkę, która przyda mi się na lekcje historii. Mimo, że uczęszczam jeszcze do gimnazjum, postanowiłam wybrać już vademecum maturalne -jest większa dawka wiedzy niż w wydaniu gimnazjalnym ; )
1.Fiszki 9.99pln 2. Sekrety Mistrza Fotografii Cyfrowej 195 ujęć Scotta Kelby'ego 39.99pln
3. Historia Vademecum Operon 87pln

31 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tej książki o fotografii, mam nadzieję że wspomnisz co nieco o niej za jakiś czas na blogu : )

    zdrowiej szybciutko! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością pojawi się o niej post ;)

      Usuń
  2. Czasem warto wiedzieć więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nauka kosztuje i to sporo :)
    Pozdrawiam i obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie ostatnio zastanawiałam się czy nie byłoby warto zainwestować w jakiś podręcznik dot. fotografii :)
    Daj znać jak przeczytasz, czy warto kupić :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym przejrzała z bliska książkę o fotografii. Zapraszam na konkurs z Silcare.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może napisz coś więcej o tej książce fotograficznej, jestem bardzo ciekawa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie takie fiszki :D dobre są!

    OdpowiedzUsuń
  8. mega :)Mam te same fiszki. Zapraszam do mnie: asiaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tę książkę o fotografii, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę książeczek!

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, wpadnij na konkurs na moim blogu - do wygrania 30$ na zakupy w Chicnova :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak już poczytasz trochę ten poradnik, to fajnie by było gdybyś coś o nim napisała :)
    bardzo mnie ciekawi! ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Najfajniejsza książka w środku! Zapraszam na nowy post, pełen zdjęć wczesnej wiosny ;-) Będzie mi naprawdę bardzo miło, gdy zajrzysz <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi mnie ksiazka o fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow poziom maturalny, jesteś bardzo ambitna ; ) och gdybym ja miała tyle chęci. Przygotowuje się do egzaminu gimnazjalnego i mam mały kryzys o czym możesz poczytać na moim blogu, zapraszam ; )


    http://lifebecomesbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia w przeglądaniu vandemecum ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka o fotografii mnie zaciekawiła. Może napiszesz o niej więcej ?

    OdpowiedzUsuń
  18. hymmm zainteresowałaś mnie tą książką o fotografii ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie przeczytałabym tą książkę o fotografii :)

    Buziaki
    Lille fashion

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainteresowałam się tą książką o fotografi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. zdrowia ;-))) jak dawno w empiku nie byłam , musze sie wybrac bo ksiazki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję bardzo :) pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.