.

27 marca 2013

be fit!

Hej Hej! Wyszłam dziś ze szkoły po trzech godzinach, dziękuję za skrócenie nam lekcji! Już niedługo święta wielkanocne, a ja przeglądam książki kucharskie. Ciekawa jestem, co wybiorę! Kieruję się bardziej w stronę ugotowania czegoś niż upieczenia, ale to wszystko się jeszcze okaże w kuchni, jak to zazwyczaj bywa.
Dobra, ja wam piszę o jedzeniu i Wielkanocy, a wy się pewnie zastanawiacie, co chciałam wam powiedzieć przez tytuł posta :)) Już wyjaśniam! Kiedyś chyba wspominałam o tym, że ćwiczyłam z Ewą Chodakowską, która dziś jest już szerzej znana jako trenerka. Moja przygoda z jej treningami zaczęła się w zeszłoroczne wakacje, kiedy usłyszałam o niej nie pamiętam, w jaki sposób. Od razu kupiłam jej płytę z gazetką Shape i wzięłam się do roboty. Ćwiczyłam z wielką ochotą, potem jednak wyjazdy wakacyjne, a później wrzesień i szkoła, nie wiedziałam jak to połączyć -i tak oto stałam się leniuszkiem. Próbowałam zacząć ćwiczyć ponownie, jednak po kilkunastu minutach denerwowałam się nie na nią tylko na siebie... Zły humor robił swoje, a moje samopoczucie malało. Endorfinów brak. Ćwiczyłam przez ostatni miesiąc brzuszki Chodakowskiej -gorąco wam polecam! Centymetry ubywały, a ja cieszyłam się :) U wielu nastolatek to waga jest istotna -nie dla mnie. Waga leży gdzieś w kącie, ważne są centymetry. Od dziś zaczynam ćwiczyć ponownie z Ewą, potrzebuję energii i dobrego samopoczucia, zadowolenia z siebie. Trzy razy w tygodniu, tak dla siebie! Co mnie zmotywowało? Lato. Jej treningi muszą mi wystarczyć przez jakiś czas. Później zamierzam wraz z dziewczynami biegać. Już nawet szykuję trasy :) Życzcie mi powodzenia i dużo wytrwałości, bo z pewnością się przyda :)
A jak jest z wami, ćwiczycie regularnie? Może z Mel B, Jillian albo z Ewą? Jeśli masz do mnie jakieś pytania: ask.fm

43 komentarze:

  1. o fajne zdjęcia <3

    ćwiczyłam ,zrzuciłam trochę ,w sumie może wrócę do ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ćwiczę codziennie z Ewą, już chyba od ponad miesiąca. :)

    wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja staram się ćwiczyć regularnie z Mel B <3 uwielbiam ją i wolę bardziej niz Ewę.

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia i wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to życzę wytrwałości! Ja osobiście kocham ćwiczyć i jest to moim hobby. Kiedyś robiłam po 100 brzuszków codziennie, ale zachorowałam. Nadal jest chora, ale wracam do ćwiczeń. Marzy mi się kobiecy kaloryferek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wytrwałości w ćwiczeniach, mi niestety właśnie jej brakuje, i nie ćwiczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cwiczę z Mel B brzuch i nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie życzę dużo wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kiedyś ćwiczyłam z Mel B. ale nie za wiele dawały mi jej treningi:)
    zacznę ćwiczyć z Ewą, bo dużo blogerek ją zachwala ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ćwiczę z Mel B. Zaczęłam w wakacje i dużo mi przyniosły te treningi ^^ Po Bożym Narodzenia przestałam, ale od jakiegoś czasu znowu ćwiczę ^^
    Powodzenia :D Ja też patrzę na centymetry ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem takim leniem jeśli chodzi o sport... :D ale muszę się za siebie wziąć bo zbliża się lato :D
    życzę ci wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja od niedawna, bo dopiero od 2 tygodniu ćwiczę z Mel B, może kiedyś spróbuję z ewką ;D
    wytrwałości życzę tobie i sobie, bo jak tylko się zrobi ciepło mam zamiar zacząć biegać :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Och,jak ja nie cierpię robić brzuszków:/
    Ale przyznam się że też ćwiczę...
    Chodzę na treningi kung-fu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tobie nie potrzebne żadne treningi jesteś mega szczupła i masz śliczną figurę, ale w sumie warto ćwiczyć tak dla dobrego samopoczucia ;)
    Ja tańczę, więc trenuje regularnie, z wagą nie mam problemów, niektórzy mi mówią, że jestem za chuda, ale ja nigdy się nie odchudzałam, a w dodatku jem dość dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio ćwiczyłam z Mel B., ale chyba przerzucę się na ćwiczenia z Ewą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia i dużo wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chyba zacznę mel b i ćwiczenia z Ewą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak zrobi się cieplej będę biegać. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się tutaj . <33

    http://hooneyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ćwiczę z Ewą!;)
    Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice post!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  23. Oddaj nogi *.*
    Również zamierzam ćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje że wytrałaś tyle i powodzenia
    chuda jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. muy linda la foto
    besoss
    pasate por mi blog: http://teenstiyle.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewa jest fantastyczna. Kiedyś też z nią ćwiczyłam

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz świetną figurę !

    Zapraszam na post na temat koncertu JB w Polsce: http://rockglamfashion.blogspot.com/2013/03/25032013-koncert-justina-biebera-w-odzi.html … …

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie nogi *.*
    Ćwiczyłam pare razy z Ewą ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę Ci powodzenia :)
    +obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. A więc życzę wytrwałości, trzymam kciuki! : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też ćwiczyłam z Ewą, ale wymiękłam. Powodzenia i wytrwałości w ćwiczeniach życzę. ;) Patrząc na zdj. to już masz świetne ciało, którego ja ci zazdroszczę. Ja też muszę się wziąć do roboty, bo chcę schudnąć na lato.

    OdpowiedzUsuń
  32. No to życzę powodzenia ;)) !!
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. dasz radę, wierzę w ciebie. :))
    ja jak zrobi się cieplej zaczynam biegać, a teraz to szukam jakiś ćwiczeń na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W zależności od ilości wolnego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. powodzenia kochana! ja też już ćwiczę i biegam od dłuższego czasu - sama radość!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudna koszulka!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. I'm following you now.... I hope that you will do the same!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. OMG I love your hair ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.