9 lutego 2013

Zacznijmy ferie!

Hej Hej! Jak wam mija weekend, kochani? Ja muszę się przyznać, że pozwoliłam sobie dzisiaj na totally laziness, czyli tzw. totalne lenistwo. Wstałam dziś późno i tak naprawdę zjadłam obiad na śniadanie! Prawie nigdy mi się coś takiego nie zdarza, ale raz na kiedyś można sobie pozwolić ; ) A potem oglądałam telewizję, nareszcie miałam czas, by usiąść w salonie i normalnie, jak ucywilizowany człowiek, coś obejrzeć. I tak naprawdę dopiero teraz zaczynam sobie uświadamiać, że wraz z wczorajszym dniem zaczęły mi się ferie. Cieszę się, że w końcu będę miała trochę więcej czasu niż zwykle. Jeśli chodzi o plany, to jeszcze nie mam jako tako zaplanowanych. Wiem tylko, że z dziewczynami musimy się spotkać, by zacząć robić projekt, a potem pewnie gdzieś razem wyskoczymy do innego miasta.
A wy już zaczęliście ferie czy macie je za sobą? Miłego wieczorku!

35 komentarzy:

  1. Mi się niestety ferie skończyły tydzień temu. Życzę udanych ferii!

    OdpowiedzUsuń
  2. w poniedziałek do szkoły:(
    a tobie życzę abyś wykorzystałą ferie w 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. ferie <3
    także je zaczęłam i czuję taką mega wolność.

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak nareszcie ferie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ci zazdroszcze , ze masz ferie !
    Moje skonczyly sie 2 tygodnie temu ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie ci zazdroszczę bo mi się właśnie kończą :(

    OdpowiedzUsuń
  7. również mam ferie. :)
    ładny czarny kolor masz na zdjeciu

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też się ferie zaczęły :D planów mam dużo, ale czy je zrealizuję to szczerze wątpię c;

    OdpowiedzUsuń
  9. skonczyły mi się jakieś 2 tyg.temu ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już skończyłam ferie 2 tygodnie temu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się ferie skończyły :C

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna fota!
    też właśnie zaczęłam ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety ferie już dawno za mną .. :c
    ale słodziak!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dziś prawie cały dzień w łóżku z laptopem:(

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też właśnie rozpoczęłam ferie! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również zaczynam ferie. Musze je jakoś zaplanować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ferie skończyłam tydzień temu, ale w szkole też czuje się dobrze więc nie jest mi źle bez nich :)
    Miłego wypoczynku! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. no zacznijmy zacznijmy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jutro kończą mi się ferie.. :/
    Oby Ci się ferie udały!

    Zapraszam do mnie
    unusual-my-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. huhu też mam ferie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi też się właśnie zaczęły ferie ;) Życzę Ci żeby były jak najbardziej udane, a ja sama też nie mam żadnych konkretnych planów ;] Wyjdzie w praniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłych ferii! :) Mi skończyły się one tydzień temu.

    OdpowiedzUsuń
  23. moje ferie dobiegły końca, i choć mam masę sprawdzianów, nie narzekam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę ferii, bo mi się właśnie kończą ;c
    Ładne zdjęcie ;3
    ---
    nominowałam cię do The Versatile Blogger :)

    OdpowiedzUsuń
  25. też zaczynam ferie!♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego wypoczynku ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. miłego wypoczynku, ja już dawno temu skonczyałm ;

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj ja już dawnio nie miałam leniwego dnia ;)
    U mnie konkurs fotograficzny .... http://poprostuzyje.blogspot.com/2013/02/fotograficzne-wyzwanie-wygraj-ksiazke.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi również się zaczęły ferie ! Chce je dobrze wykorzystac, ale również tak jak ty nie mam jakiś większych planów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój blog został nominowany do Liebster Awards. Więcej informacji na naszym blogu:http://mint-leopard.blogspot.com/ Pozdrawiamy :] DObra robota:*****

    OdpowiedzUsuń
  31. Zatem miłych ferii, szaleństwo czas zacząć :-) Ja jestem właśnie w trakcie ferii więc korzystamy razem :-) POZDRAWIAM ;-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanych ferii :)
    zapraszam do mnie po łyk inspiracji ;)
    pozdrawiam ;)
    http://mazsianti.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.