.

24 lutego 2013

Winter Holidays -video

Cześć! Mam właśnie chwilę czasu, by napisać coś tu do was. Zaraz będę się uczyć, mam trochę zaległości -i w nauce, i w blogowaniu, koniecznie muszę zajrzeć na wasze blogi! W poprzednim poście wspominałam, że może wkleję tutaj video podsumowujące mój wyjazd z chrzestną w góry. Tak się stało, że udało mi się go szybko zmontować i przesłać na moje konto youtube. Filmik nie jest długi, czasem się zacina, nie wiem dlaczego... Ale mam nadzieję, że wam się spodoba i dacie o tym znać w komentarzach ; ) Enjoy!

24 komentarze:

  1. :OOO
    Jak tak patrzę na to pomieszczenie w 1 minucie to chyba to miejsce w którym byłam w klasą w podstawówce!;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także mam zaległości takie jak Ty. I nauka i blogowanie. Ale to drugie właśnie nadrabiam, nauka może poczekać. (:
    Chociaż i tak pewnie skończy się tak jak ostatnio - nic nie zrobię. No cóż, życie.

    Sympatyczny filmik, mimo że krótki jest spoko. Na prawde!

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    youre-different.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna muzyka w tle, ciekawy ten drewniany domek co jest w filmiku, całosć naprawdę dobra- podoba mi się choć następnym razem chcemy Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny filmik ♥
    obserwuje i zapraszam do mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny filmik opisujący ferie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pozytywne video ^.^ !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny filmik :)) fajny pomysł w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny filmik ;)
    zapraszam do mnie styleetvie.blogspot.com i oczywiście obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne video ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super filmik:) Tylko czemu tam Ciebie nie ma? :( Co to za piosenka? Wpada w ucho.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyszło niestety ; (
      Icona Pop- I love it :)

      Usuń
  11. Króciutki ale bardzo treściwy filmik:D mi się troche zacinał ale...;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozytywny filmik :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog :)
    zapraszam do mnie blizejcelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie pozytywne filmiki :P super ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny filmik :) aż się o feriach rozmarzyłam :) szkoda, że minęły :<

    OdpowiedzUsuń
  16. :):) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny ten Twój filmik :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny filmik :) dobrze mieć taką chrzestną;)
    obsweruję :*

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne te fotki ! jednak w górach jest bardzo ładnie. Bywam tam rzadko mimo, że nie mam zbyt daleko :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.