15 lutego 2013

Sukces według Teen Vogue

Przychodzę do was z recenzją książki modowej Sukces według Teen Vogue. Praktyczne porady tych, którzy rządzą światem mody. Lektura została podzielona na kilka tematycznych rozdziałów. W dziale o projektantach znajdziemy wywiad m.in. ze Stellą McCartney, siostrami Rodarte, niekwestionowanym autorem sukcesu domu mody Chanel -Karlem Lagerfeldem, Reed Krakoff, Marc Jacobsem oraz Alexandrem Wangiem, są też wywiady z osobami z dziedziny fotografii czy modelingu. Swoją wiedzą podzielą się z nami wizażyści, styliści, redaktorzy i dziennikarze. Sukces według Teen Vogue uświadamia czytelnikom, że droga do sukcesu nie jest taka prosta i łatwa, ale gdy robi się to co się kocha, żadne przeciwności nie są niemożliwe do przejścia. Lektura modowa zawiera cenne rady, spis szkół designu, zarówno w Polsce jak i za granicą, i niezbędnik, który pojawia się zawsze na końcu tematycznych rozdziałów. Bardzo fajnie, że w książce jest dużo tekstu, przy czym szata graficzna jest utrzymana w stylu dziewczęcego zeszytu z powklejanymi wycinkami. Książka jest idealna dla osób, które interesują się modą, ale z przykrością stwierdzam, że jej rady nijak przekładają się na polskie warunki...
Czy ktoś z was ma tą książkę? Co o niej sądzicie? 
Życzę miłego dnia! ♥

39 komentarzy:

  1. Nie mam jej,ale myslałam nad jej kupnem:) Czekam na pełną recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam i nie wiem czy by znalazła miejsce u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytam czegoś takiego :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam, aczkolwiek wydaję się być fajna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chciałabym mieć tą książkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można ją kupić ? I w jakiej cenie ? :)Zainteresowałaś mnie nią. Szkoda tylko, że nie znajdę w niej pożytku w Polsce... :C Ale może chociaż coś mi pomoże. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ją kupić na Allegro albo w Empiku za ok. 50zł :))

      Usuń
  8. Nie mam tej książki, ale pamiętam, ze moje koleżanki się nia zachwycały i chyba nawet ją kupiły. Ja nie zwrópcilam na nia szczególnie uwagi, bo przewidziaąłm to co Ty napisałaś - takie książki, to nie o Polsce :p

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz spotykam się z tą książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że kiepsko zaadaptować te rady do polskich warunków. Fajna lektura dla młodych kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety w Polsce nie żyję się łatwo, porównajmy naszą sytuację z sytuacją w Norwegi lub choćby Niemczech... Ceny w sklepach odzieżowych, ze sprzętem AGD I RTV oraz drogeriach i innych są adekwatne do zarobków mieszkańców.
    Nie możemy jednak tak biadolić, patrząc na kraje afrykańskie i Ameryki Łacińskiej żyje nam się nawet dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy o niej nie słyszałam ;o
    obserwuje i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na konkurs : )

    http://elisabeth-secret.blogspot.com/2013/02/giveaway-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam tę książkę swojej przyjaciółce na jej urodziny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy się z nią nie spotkałam ;)
    wydaje się ok :*

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny dziewczęcy blog !
    Dziękuję ,że wpadłaś , zapraszam częściej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. :) może być ciekawa! już od dawna zastanawiam się nad jej zakupem !

    OdpowiedzUsuń
  18. może kiedyś skuszę się ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  19. O ! Może tę książkę kupię na prezent dla siostry :3
    Obserujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą książkę, dostałam ją 2 lata temu na święta kiedy to była całkowita nowość. Bardzo lubię ją przeglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Such an amazing outfit. Love those details !

    xx.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zainteresowałaś mnie tą książka :) chyba sobie kupie
    zapraszam do mnie :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się! Muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesująca! ;-))) przeczytałabym. Dziękuję za życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny blog ;)
    zapraszam do mnie
    obseerwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo bym ją chciala przeczytać, może kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie słyszałam o niej,ale może warto przeczytać^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam kupić tę książkę, ale coś mnie powstrzymało i dobrze w sumie, skoro masz o niej takie zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawa, ale nie miałam okazji przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydaje się bardzo ciekawa! :))
    Może skuszę się na jej kupno ;*

    Zapraszam: http://myreaality.blogspot.com/
    Może obserwujemy? ; *

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog, podoba mi się. ;D
    Zacznę cię obserwować ponieważ twój blog ma to coś w sobie.
    Zapraszam na mojego bloga o mojej codzienności:
    http://megan-06.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. zawsze chciałam ją mieć, ale nie wiedziałam czy warto kupić:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Droga do sukcesu nigdy nie była łatwa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Co znaczy Twoje stwierdzenie, że książkowe "rady nijak przekładają się na polskie warunki" (mowa oczywiście o TEEN VOGUE)? Jestem zaintrygowana. Lubię wszelkie książki modowe i można powiedzieć, że je kolekcjonuję. Jednakże muszą być przydatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie, jak Ci to wyjaśnić, ale spróbuję :) Miałam na myśli fakt, że w USA czy UK ludzie są bardziej oryginalni, mają większe szanse na sukces, a ich talent jest doceniany i rozwijany, wiadomo jednak że zdarzają się rozczarowania, w Polsce jest trochę inaczej, tu osoba z dużym talentem nie jest tak szybko zauważona jak celebryta, który niczym nie może się pochwalić... Dlatego rady zagranicznych projektantów, stylistów nijak przekładają się na nasze warunki:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.