11 lutego 2013

Poradnik pozytywnego myślenia

Wczoraj obejrzałam kolejny dramat. Mój wybór padł na Poradnik pozytywnego myślenia. Chciałam go obejrzeć przede wszystkim dlatego, że główną rolę dostał Brad Cooper. Poza tym uwielbiam dramaty! Ale przejdźmy już do tematu... Piękny film o przyjaźni, miłości, trudnych decyzjach i kruchości ludzkiej psychiki. Takie właśnie filmy sprawiają, że chcemy być lepsi, bardziej wyrozumiali, a nawet bardziej wrażliwi na ludzką słabość. Spodobała mi się również gra aktorska -bohaterowie bardzo fajnie wcielili się w postacie filmu. Jeśli nie obejrzałaś jeszcze tego filmu, to nie czekaj dłużej. I niech cię nie zniechęcą czasami nudne momenty, czy też inne napotkane "przeszkody".
Opis filmu:
Były nauczyciel, Pat Solitano (Bradley Cooper), znalazł się na życiowym zakręcie. Po tym, jak stracił pracę, dom, oraz żonę, ostatnie osiem miesięcy spędził w szpitalu psychiatrycznym. Po zwolnieniu ze szpitala w wyjściu na prostą pomagają mu rodzice - Patrick senior i Dolores (Robert De Niro i Jacki Weaver). Pat jest zdeterminowany, by po okresie separacji odbudować relacje z żoną i wrócić do niej. Wszystko jednak komplikuje się na nowo, kiedy spotyka on na swojej drodze tajemniczą i samotną nieznajomą, Tiffany (Jennifer Lawrence).

23 komentarze:

  1. muszę obejrzeć ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam go obejrzeć ale teraz muszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zwykle nie przepadam za dramatami, ale ten jakoś spodobał mi się ;p
    myślę, że obejrzę go jeszcze na feriach^^

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię dramaty ;d
    ten pewnie niebawem też obejrzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od jakiegoś czasu chcę obejrzeć ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi ciekawie, aczkolwiek nie lubię dramatów

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam kilka razy zwiastun w telewizji i za każdym razem myślę że muszę to obejrzeć. ale nie mam czasu...

    Zapraszam do mnie
    unusual-my-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie obejrzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go na liście do obejrzenia, tylko muszę mieć jakiś szybszy internet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam że to jest komedia :D nie zmienia to jednak faktu że muszę obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. również uwielbiam dramaty, a ten jest bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuu, już lecę ściągać na Aresie hyhyh ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. chciAłabvym obejrzeć, ale teraz mam mało czasu:(

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zaczęłam go oglądać, ale wyłączylam, bo dla mnei był po prostu nudny :((

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie też chciałam go luknąć, ale nikt nie potrafił mi powiedzieć czy jest dobry. :)

    / zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. to moze doooglądam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.