16 lutego 2013

nice saturday

Honrar! Dzień minął mi bardzo fajnie, spokojnie... Po piętnastej wybrałam się do przyjaciółki, poszłyśmy do sklepu po coś do jedzenia. Później wybrałyśmy się do mnie i obejrzałyśmy komedię, a właściwie jej połowę, ponieważ K. musiała iść do domu, szkoda, że nie została dłużej... Ale mimo to myślę, że fajnie spędziłyśmy razem czas i musimy to niedługo powtórzyć! :* Teraz zostałam sama w domu, czekam aż mama przyjedzie z urodzin jej chrześniaka. Ja nie pojechałam, nie miałam ochoty jakoś... Nie wiem, co będę robić teraz, ale mam dziwną ochotę zapalić świeczki, zgasić światło, położyć się i puścić cicho radio
A wy jak spędziliście dzień? Miłego wieczorku, kochani!

36 komentarzy:

  1. Anonimowy8:06 PM

    jakie nosy......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest idealny, skarbie ; )

      Usuń
  2. bardzo ładne zdjęcie:)
    ja również spędziłam przyjemny dzień..^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiej miłej soboty! Ja cały dzień sprzątałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też czasami nachodzi ochota na taki kompletny chill przy świeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcie:) oj taki fajny nastrój ze świeczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja byłam u dziadka na urodzinach ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię zapalać świeczki w pokoju. jest wtedy taki fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nowy post, jest bardzo króciutki, ale będzie mi miło, gdybyś wpadła <3 Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dziś wpadłam w wir sprzątania;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dziś rano na zakupach,a potem w domu siedziałam :)
    Śliczne jesteście ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcie. Też tak mam czasami, że lubię posiedzieć przy świecach.
    zapraszam unusual-my-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiejszy dzień spędziłam z nauką i sprzątałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas z przyjaciółką spędza się najlepiej :-)
    Dzisiaj sprzątanko :(
    Zapraszam na sobotniego posta :3

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcie ;)
    też lubię czasem posiedzieć z przyjaciółką i obejrzeć fajny film :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja cały dzień siedziałam w domu :D Zapraszam do mnie ☻ Obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. warto spróbować! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ciekawy blog jeśli tylko chcesz to możemy dodać swoje blogi do obserwowanych i informować się o nowych notkach. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://jusinks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. to dzień udany ^^
    czas spędzony z przyjaciółką zawsze bezcenny <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcie. Ja sobotę spędziłam u koleżanki na urodzinach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja spędziłam na czytaniu ksiazki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bylam na domówce :D heh

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie spędzony dzień ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło spędziłyście czas , ja planuję podobnie spędzić czas z przyjaciółką tylko na oglądaniu horrorów , a nie komedii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :>

    OdpowiedzUsuń
  26. to fajnie. lubie rozsmieszac ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziekuje :)
    Bardzo fajny blog, dodalam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A jaką komedię zobaczyłyście :> ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowałyśmy się na "So Undercover" :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.