26 lutego 2013

Magura

Tak jak wcześniej wam obiecałam -pomęczę was zdjęciami z wyjazdu :)) Mam ich sporo, więc nie uda mi się pokazać wszystkich. Jednakże postanowiłam, że podzielę trochę zdjęć na kilka postów -myślę, że nie będzie ich dużo. Dzisiaj chciałam się z wami podzielić fotkami z Magury -stoku w Małastowie, zlokalizowany na zboczu Magury Małastowskiej. Tak przy okazji mogę wam powiedzieć, że długość trasy zjazdowej wynosi 1,4km, a zjazd spod szczytu Magury 813m n.p.m.
Zmykam do nauki... 
Bye Bye!

40 komentarzy:

  1. ale piekne zdjęcia:) myslalam, że to magura koło bielska :D ale nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. śnieg! śnieg! śnieg! piekne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tam piękna zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie świetne zdjęcia!
    Uwielbiam Twojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki :)
    śliczna zima !
    u mnie powoli wita wiosna :)
    zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjecia!
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :) super post ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA http://anetaa010.blogspot.com/


    OBSERWUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  10. na obrazku jest piękna;)) ale taki ziąb to nie dla mnie;p
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)
    weszłam tu 1 raz a notki mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudowne widoki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! Aż cięzko uwierzyć, że to nie jakaś sceneria bajki Disneya !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudne zdjęcia ;) Właśnie mnie dobiłaś i w tym momencie żałuje mocno że nie udało mi się pojechac w tym roku w góry xD
    Uwielbiam góry zimom, ten krajobraz *_* i jeździć na nartach :)

    Ah pięknie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudowne drzewa pokryte tym śniegiem <3

    OdpowiedzUsuń
  16. jak cudownie! czekam na kolejne posty z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. IDEALNA ZIMA!!! pozdrawiam;*OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna zimowa aura!

    Zapraszam na konkurs ,do wygrania bon na buty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. WSPANIAŁE ZDJĘCIA ^.^
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3
    BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ! Świetne zdjęcia *_*. Jak nie prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale te zdjęcia są magiczne *.* Cudo ,cudo , cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia! *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne fotki:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo czekałam na nie ! :) Jak biaało !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pięknie :)) !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.