1 lutego 2013

Małe oczekiwania

Hej Hej! Dziś już piątek, szykuje się kolejny weekend. W mgnieniu oka minął mi ten tydzień, spędziłam go niezbyt aktywnie: leżałam w łóżku, leniuchowałam, piłam mnóstwo herbaty, a przede wszystkim zdrowiałam! Myślę, że jestem już zdrowa, mam bynajmniej taką cichą nadzieję. Gdy tylko przyjaciółka wróci ze szkoły, napiszę do niej z prośbą o dzisiejsze lekcje. A teraz postaram się czymś zająć. Dziś także pierwszy dzień lutego, warto spełnić małe oczekiwania od samej siebie -znów zaczynam regularnie ćwiczyć. Trzymajcie za mnie kciuki! 
Macie jakieś plany na weekend? XOXO

46 komentarzy:

  1. miałam kiedyś taki kubek ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocno trzymam kciuki :) Sama też chcę ćwiczyć. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie mam żadnych planów, ale Tobię życzę miłego weekendu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam za Ciebie kciuki!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. plan na weekend? historia :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh te małe lenistwa♥ Czasem fajnie spędzić wieczór pod kocem, z kakaem przy dobrym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  7. komputer+łóżko+jedzenie=udany weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje plany na ten dzień - oglądanie filmów i nuda.
    ładny kubek.

    OdpowiedzUsuń
  9. no, ja też ostatnie dni zdrowiałam i trochę szkoda mi tego tygodnia ferii :( od ostatniego weekendu nigdzie nie wychodziłam! a jedyne plany na teraz to nauka, bo w poniedziałek znów do szkoły.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba pójdę do kina. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki kubek :D
    Plany na weekend? Spanie.

    [zapraszam do siebie]

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kubek :D gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go już od dawna, kiedyś można było je kupić razem z kawą ; )

      Usuń
  13. mi też tak minął ten tydzień i ciesze się że jest już weekrend ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki! :) Ja nie mam planów. Pewnie będę leniuchować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w ćwiczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za cwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To dobrze, że jesteś już zdrowa ;)
    Tak więc trzymamy za Ciebie kciuki ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna notka ;)
    W końcu weekend ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. No to trzymam kciuki :D I życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mam taki sam kubek :D
    + Zapraszam na nowy blog pagdejulati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie ma nic lepszego niż wysiłek fizyczny po chorobie ;) czuję wtedy, że wróciłam do żywych ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. o wlasnie ;d przypomnialas mi ze mialam zacząć ćwiczyć..;p

    OdpowiedzUsuń
  24. trzymam i życzę powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki świetny kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tam tydzień spędziłam aktywnie fizycznie, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, wpadnij do mnie.

    ahahah, to było napisane z premedytacja :D
    Bardzo podoba mi się kubek, narobiłaś mi smaku na herbatę :))

    OdpowiedzUsuń
  28. trzymam kciuki za ćwiczenie, bo sama się podjęłam czegoś podobnego:D

    OdpowiedzUsuń
  29. mialem podobny kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam plany na weekend, ale pogoda zrobiła swoje.
    Trzymam kciuki w takim razie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszymy się, że już wyzdrowiałaś :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ale fajny kubek ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. No to trzymam kciuki ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. kubek mi się podoba ;) trzymam kciuki i zapraszam ;) http://cebulowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.