.

19 lutego 2013

Hello mountains!

Cześć, kochani! Mam chwilę czasu, by coś tu do was napisać. Po pierwsze bardzo się cieszę, że mam dostęp do internetu i mogę bez większych przeszkód pisać świeże posty prosto z gór! Osoby, które polubiły mojego fan page, wiedzą, że do celu dojechałyśmy z chrzestną późnym wieczorem. Jesteśmy zachwycone okolicą, która jest spokojna i mało znana, a domek jest przepiękny i ma niesamowity klimat, nadal nie mogę przestać się zachwycać i nie wspomnę już o pysznych, domowych śniadaniach i obiado-kolacjach ;-) Obecnie jestem w miejscowości Krzywa. Z pewnością na blogu pojawią się zdjęcia przytulnego domku,  w którym wynajmujemy pokój.
Tak jak wspomniałam w poprzednim poście, mamy plany, by zostać tu do piątku (rano wyjazd). A jak spędziłam dzisiejszy dzień? Głównie fotografowałam okolice. Jutro w planach mam jazdę na nartach, dziś sobie darowałam. Powoli mi się przypomina to wszystko, ostatnim razem jeździłam na nartach pięć lat temu! Ale mimo wszystko próbuję swoich sił :)
niektóre zdjęcia pochodzą z Magurki, inne z Smerekowiec
Ja tymczasem już zmykam. Dobranoc!

28 komentarzy:

  1. wow, nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszcze wypadu w góry!
    ja jeszcze nigdy nie bylam:( ale to jedno z postanowień na 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że ciekawie spędzasz czas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci zazdroszczę :) udanego pobytu!

    OdpowiedzUsuń
  4. pojeździłabym na nartach ... super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :D Już lajkuje fanpage :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne widoki, genialne zdjecia :)
    Obserwuje i licze na to samo http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łuuu, ile śniegu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wypoczynku :D Pozdrów wszystkich Góroli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne widoki <3
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej,ale tam ładnie.♥ zazdroszczę! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Widoki rzeczywiście zachwycają. Jak mi tęskno za górami! Musze kiedyś namówić rodzinę na taki wyjazd w góry większą ekipą. :)
    Postaram się częściej pisać.

    OdpowiedzUsuń
  13. jaa :3 zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię gór, ale widoki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, juz nie mogę się doczekać mojego wyjazdu w góry :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku! Ale tam pięknie ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne widoki aż ci zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Magurkę, byłam tam na szkolnej wycieczce w podstawówce i mam ogromny sentyment :D Mimo, że to drugi koniec Polski to wiem, że kiedyś jeszcze tam wrócę. I w ogóle, zazdroszczę Ci tych gór... piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy3:35 PM

    Ciekawie : ) swiwetny blog : ) Zapraszam na bloga mojej koleżanki i zachęcam do zaobserwowania ; http://yourtime-jess.blogspot.com // Mam nadzieję że wpadniesz : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Potwornie Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. oh cudnie! z magurki ? to niedaleko mnie :d

    OdpowiedzUsuń
  23. jak bardzo żałuję, że w tym roku nie pojechałam w ferie w góry :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.