.

17 lutego 2013

coffee and study, please!

Hej Hej! Jak wam mija dzisiejszy dzień? Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku:) Wpadłam tu do was tylko na chwilkę. Zrobiłam sobie przerwę od pisania opowiadania na polski, idzie mi to strasznie mozolnie, ale chciałabym to dziś skończyć. Niedzielę poświęcam na naukę, robienie notatek, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie. Jednakże coś czuję, że zaraz będę zmuszona zaparzyć kawę -jestem taka senna, mimo że spałam dziś długo! Nie mam jeszcze planów na wieczór, ale myślę, że coś skombinuję, może obejrzę jakiś film? ; )
Jeśli masz do mnie jakieś pytania, pytaj śmiało, nie gryzę :* ask.fm

38 komentarzy:

  1. Powodzenia z opowiadaniem :) Nie zasypiaj ! :* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nudno hi hi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego, ale w weekendy jestem bardziej senna niż w ciągu tygodnia szkolnego, mimo iż śpię dłużej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie niedziela mija bardzo leniwie- jak zwykle :)
    ale różowa sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiejszy dzień jest typowo senny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kubek :)

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w opowiadaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię hello kitty haha ;)
    U mnie niedziele zawsze są takie senne :c

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcie :)

    ja dzisiaj też cały dzien na nauce, niestety cały tydzień nauki sie planuje :(
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłej nauki, ja dziś też poświęcam dzień na uczenie się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja powinnam się uczyć z historii :/

    OdpowiedzUsuń
  12. mi kawa przy nauce nie pomaga, bo po prostu nie lubię kawy ;D
    powodzenia w pisaniu opowiadania!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez bede ogladac film :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia z opowiadaniem :>

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodki kubek ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię pisać takich opowiadań :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kawa to dobry pomocnik w takich wyczynach jak opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, filmy to dobry pomysł na odskocznię od niedzielnej nauki, ojj tak♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi bardzo sympatycznie :)
    Śliczne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w pisaniu ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. To powodzenia w nauce! Mnie niedziela strasznie kojarzy się z nauką, może dlatego nie lubię tego dnia tygodnia... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój dzień genialny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. A bo tak jest ze jak sie długo śpi to potem głowka boli :D

    powodzenia w polskim :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się Twój blog! Dodaję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w naucE:)
    Słodki kubek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale uroczy kubek ;D
    i co udało się do końca napisać tą pracę ?:P
    ja spędziłam z rodziną i sąsiadką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale męczyłam się z nią do pierwszej w nocy ;o :)

      Usuń
  28. U mnie było rodzinnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też dzisiaj mało spałam. Trzeba się uczyć, trzeba! :)
    Powodzenia :D .

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie słodkie zdjęcie<3
    powodzenia w nauce ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kubek ;-) powodzenia życzę również ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.