22 lutego 2013

Cassie wróciła

Hej, kochani! Godzinę temu wróciłam do domu. Szkoda było nam odjeżdżać z tego miejsca, było super. Poznałam nowych ludzi, bardzo miłych. Będzie mi brakować Felka, Kłopota i innych kotów, a także psa Heleny, która w królewskim stylu owijała sobie wszystkich gości wokół ogona -jak to określiła moja chrzestna, będzie mi brakować tej pysznej zupy dyniowej z ananasem z dodatkiem grzanek i sera, tego ciepła z kominka i tego mroźnego, ale pięknego krajobrazu :) Jestem zadowolona i tak na marginesie mogę wam polecić gospodę, z której korzystaliśmy, zapraszam na stronę facebook'a Banica "Gościniec".
z chrzestną ♥
W najbliższych postach będę was męczyć dawkami zdjęć i być może pojawi się video :) Enjoy!

26 komentarzy:

  1. Przeurocze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to super ze wyjazd udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdjecie jest mega słodkie:* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wspomnienia zostają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na zdjęcia. Powyższa fotografia jest bardzo urokliwa :))
    Napisałam tego komentarza jak Milord hah :3
    Zapraszam na piątkowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcie :) czekam na kolejne :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie.; )
    Zapraszam do mnie:http://mynewworldnatalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie zdjęcie. :)
    Ciekawa jestem tych zdjęć.. dodawaj jak najprędzej.
    Mam cię w obserwowanych więc niebawem do ciebie wbiję na stronę.
    Zapraszam do mnie na nowy wpis jeśli masz ochotę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcie, czekam na więcej! ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się tego blog. fajne zdjęcie, dwie ślicznotki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdj :)http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcie xd
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. obie z chrzestną jesteście piękne! ja już jutro jadę w góry.. Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :* Życzę dobrej zabawy!

      Usuń
  16. jakie wy ładne jesteście o.O :)
    też bym pojechała w góry.. *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcie. :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo super wyjazd , nie mogę się doczekać zdjęć ! :)
    U mnie konkurs ! :)http://poprostuzyje.blogspot.com/2013/02/fotograficzne-wyzwanie-wygraj-ksiazke.html

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcie :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.