In life

who likes mondays?

Cześć, słoneczka! Jak wam minął pierwszy dzień tygodnia? Ja chyba nie spałam pół nocy, bynajmniej nie byłam wypoczęta przez pół dnia, a co gorsza, gdy zadzwonił budzik rano, czułam wielką niechęć do całego świata. Też tak czasem macie? Nienawidzę tego uczucia, jest gorsze od tego porannego lenistwa. Jednakże dzień minął mi dobrze, bynajmniej ta druga połowa. Pierwszą przesiedziałam w szkolnej ławce, a godziny się dłużyły niemiłosiernie! Zdecydowanie nie lubię poniedziałków : ) Jednakże prawie mamy go za sobą, a jutro nowy dzień!

Related Articles

17 komentarzy:

  1. Nie lubię poniedziałków ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też dłużyło się w szkole nie miłosiernie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam na szczęście ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka świetna!
    mi poniedziałek fajnie zleciał ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę poniedziałków.

    Miała dokładnie taki nagłówek jak ty ,ale skoro zmieniła to chyba nie ma problemu ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię tylko wolne poniedziałki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. współczuje siedzenia w szkole ..
    ja mam ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcie, też nie lubię poniedziałków!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jak ja nienawidzę rano wstawać.Chyba nic gorszego nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak czasem mam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię każdy dzień , szkoda czasu by narzekać .

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluzka ♥ Też nienawidzę poniedziałków, na szczęście ten miałam wolny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tak :/
    pozdrawiam ciepło i w wolnej chwili zapraszam do siebie, po latach powróciłam na swój blog i z chęcią zawieram nowe blogowe znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale bluzencja <3
    zapraszam w wolnej chwili na nową notkę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...