.

24 stycznia 2013

Urozmaicić czas

Honrar! Jak wam minął dzień? Opowiadajcie, z chęcią poczytam :) U mnie już powoli się polepsza, przynajmniej mam taką nadzieję. Mimo, że obudziłam się po szóstej rano z silnymi mdłościami, czuję się teraz lepiej. Zdecydowanie nie lubię chorować! Już mnie powoli nudzi to ciągłe leżenie w łóżku i oglądanie w kółko jakiś filmów... Dlatego też postanowiłam sobie urozmaicić mój czas i poczytałam trochę lektur modowych. Próbowałam zacząć czytać naszą lekturę klasową, ale kompletnie nie wiem, jak się za nią wziąć. Jeszcze nigdy nie czytałam takiej książki, jest ona napisana trochę inaczej niż wszystkie inne... No nic! Wezmę się za nią później, a teraz idę oglądać kolejny film, popijając herbatkę z miodem i cytryną

48 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz mam Krzyżaków jako lekturę :c

    OdpowiedzUsuń
  3. masz ładny pokoj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi minął bardzo fajnie, spędziłam go ze znajomymi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie coś oko boli od 2 dni i nie wiem dlaczego :C

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcie!:)
    ale wiesz..choroba to jest najlepszy czas, żeby się porządnie wynudzić ;p
    zdrowiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. co omawiacie teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kamienie na szaniec" A.Kamińskiego : )

      Usuń
    2. to fajne jest!:) ja w jakieś 2 wieczory przeczytałam

      Usuń
  8. lektury szkolne - to jest wprost dla mnie istny terror. aktualnie powinnam czytać, lekturkę, która ma jakieś 8 stron(?) ale... trudno się za nią zabrać :D
    życzę powrotu do zdrowia! i wprost uwielbiam Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie cierpię chorować :< Mam nadzieję, że Ty w mgnieniu oka wrócisz do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba tylko dwie lektury zaciekawiły mnie w mojej edukacji do tej pory. najgorsze są te pisane językiem, którego już nikt nie używa. życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    + obserwuję! powinnam była zrobić to już dawno :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrowiej szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ostatnio czuję się coraz gorzej. Dzisiejszy dzień przeminął mnie nawet fajnie,prawie cały wieczór prześlęczałam przed książkami..matura,matura.;(

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcie :D skoro oglądałaś tyle filmów, to może jakiś mi polecisz, bo nie mam co robić :( jakąś komedię? :) jaką mas teraz lekturę? :)

    pozdrawiam, Siecina xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybkiego powrotu do zdrowia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale to cudownie wygląda! I wracaj do zdrowia, ja też jestem chora :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale uroczy pokój!
    Czasem ciężko jest się wziąć za jakąś lekturę szkolną.
    Odpoczywaj,miłego seansu!
    Pozdrawiam gorąco, obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdrowiej !
    oczywiście, że obserwujemy :)
    +zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pokój, niesamowity klimat. ;3
    Dołączam do obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wg nie lubię czytać lektur -.- :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jbc ja już obserwuje ;)
    PS. życzę zdrówka ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. zdrowka, fajny po pokoj :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szybkiego powrotu do zdrwoia i fajne zdjęcia
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcie i życzę zdrowia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja sobie dzis siedze w domku bo sie zle czuje. zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
  25. oj ja niestety też choruję :( zdrowia! :D
    fajnie tu, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. jasne możemy obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Herbatka z miodem i cytryną - mniam ♥♥
    Zdrowiej zdrowiej kochana !
    Oczywiście , że możemy obserwować , ja już dodałam teraz Twoja kolej ;)

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jakoś nie mogę się zabrać za lekturę. ;c
    +obserwuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubię czytać lektur :/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tez oglądałem dzisiaj film :)
    polecam ci film niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie lubię czytać lektur, ale niektóre mnie wciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana, bez wahania zagłosowałam na Ciebie w Konkursie na Bloga Roku. Mogę liczyć na rewanż? Treść J00393 Numer 7122

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale świetny klimat z tymi lampkami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdrowiej, zdrowiej <3

    OdpowiedzUsuń
  35. zdrowiej :* dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  36. zdrowiej :)

    chciałabym cię prosić o głos na mnie w BLOGU ROKU! Wyślij sms o treśći J00397 na numer 7122 .. bardz mi zależy, i bardzo bym chciała byś wysłała. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a mi bardzo dobrze minął :)
    ja nie lubię czytać lektur a najbardziej książek typu 'Król Edyp' nie umiem czytać takich książek bo ich nie rozumiem :x
    powodzenia w konkursie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.