27 stycznia 2013

Torcik

Dziś odwiedziła mnie chrzestna. Spędziłyśmy miło czas, porozmawiałyśmy, a potem coś zamówiłyśmy na wynos. Tak się najadłyśmy, że byłyśmy całe pełne! Takie spotkanie zdecydowanie poprawiło mi humor. Potrzebowałam takiej osoby, szczególnie że ostatnio z nikim się nie widziałam i nigdzie nie wychodziłam, bo nie miałam jak. A tak w ogóle to dziś są moje imieniny, kompletnie o nich zapomniałam! ; )
torcik od cioci ♥
A jak wam mija niedziela? Macie dużo nauki na jutro? Have a nice day!

57 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!
    Dobrze jest spędzić czas z kimś bliskim, porozmawiać, dobrze się bawić i jeść!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm pyszności! Nie kuś tak tym deserem! :P :))

    OdpowiedzUsuń
  3. smacznie wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko, ale pyszności !
    A nauki zawsze jest sporo :c

    OdpowiedzUsuń
  5. smakowicie wygląda. :D
    ja nie mam żadnej nauki, bo ferie.^^

    OdpowiedzUsuń
  6. omomo, cudny, piekny !!*_*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi ochoty narobiłaś <3
    na diecie odczuwa sie to podwójnie :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie : )
    coosmod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm ale pysznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! Super! <3
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj idę do przyjaciółki soać i jutro razem do szkoły :D
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin < 3
    Fajnie, że masz taki dobry kontakt z chrzestna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To wszystkiego najlepszego z okazji imienin!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny tort :)
    wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  13. moja niedziela nudna a zaraz nauka ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. no to wszystkiego najlepszego:)! narobilas mi ochoty tym torcikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś leniwa niedziela.. i początek ferii.. :D
    Smacznego!

    Zapraszam do mnie
    http://unusual-my-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :) A torcik musiałbyć pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to w takim razie spełnienia marzeń w dniu imienin! :)

    torcik wygląda przepysznie, z chęcią bym skosztowała kawałeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. najlepszego :)
    Mam mase nauki :c

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie spedzony czas :) torcik wyglada smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. smacznie wygląda ♥
    Kto Ci robił wygląd ?

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! Mniaam, ale mi zrobiłaś ochotę na ten torcik.
    Przepysznie wygląda :)
    Na jutro nie mam dużo nauki, ale na wtorek, środę, czwartek - tak.
    Ogółem ciężki tydzień przede mną, choć w środę - studniówka (dyskoteka dla klas trzecich gimnazjum, ino tak to się nazywa).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin w takim razie. Podziel się torcikiem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością się podzielę :*

      Usuń
  23. torcik <3 mnaimmm

    niestety na jutro dużo nauki ;/ ferie się skończyły ;

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkiego naj :)
    wygląda przepysznie :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego z okazji imienin :) torcik wygląda przepysznie.

    Dzięki ci kochana za miłe słowa. Dziś już mi trochę lepiej choć z rana za dobrze nie było ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny ten torcik. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego :* pysznie wygląda ten torcik :)
    mi strasznie nudno zleciała niedziela ;/
    a ja nie muszę się na jutro uczyć bo mam ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wygląda ten tort. ;)
    Pozdrawiam, w wolnym czasie zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :))
    Torcik wygląda bosko!

    Obserwuję, liczę, że też wpadniesz do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne są takie spotkania ^^ świetny torcik :D

    właśnie zagłosowałam na Cb w konkursie na bloga roku ;D
    mogę liczyć na również ?? tresc sms :: J00104 ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie zjadłabym kilka kawałków tego tortu *___*

    Obserwuję i czekam na rewanż . ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego ;>
    Torcik wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. troszkę spóźnione - wszystkiego najlepszego kochana i samych sukcesów w blogowaniu!:)) <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego :)
    Ja teraz mam ferie, więc nauka odchodzi na 2 tygodnie
    http://niemamyskrzydel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pycha, zjadłabym! :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mogę patrzeć na te słodkości :)

    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. O imieniny obchodzisz:)? bo ja nei przywiązuję do nich uwagi:)
    Wszystkiego najlepszego :)

    Dziękuję za komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj nie obchodzę, ale rodzina sprawia mi takie niespodzianki w postaci wizyt :-)

      Usuń
  39. Mniam *.* :)
    Zapraszam do mnie nasz-zwariowany-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. o jej, aż mi smaka narobiłaś :O :*
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) u mnie zdjecia z Londynu :) Może masz ochotę dodać? :) zrobie to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  41. w takim razie wszystkiego najlepszego z okazji imienin ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Omamo ! Jaki piękny. Aż chcę go zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  43. mniam,świetnie wygląda <3

    buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.