5 stycznia 2013

Smartfon

Święta minęły, jednak ja chciałabym powrócić do czasu, kiedy już po wigilijnej kolacji zaczęliśmy rozdawać prezenty swoim bliskim. Każdy z nas oczekiwał tego czasu bardzo długo. Każdy dostał jakiś prezencik. U mnie w rodzinie jest taka tradycja, by pieniądze nie były tym prezentem pod choinkę, ale ostatnio dziadkowie moi zaczęli ją łamać, gdyż po ich głowie w przedświątecznej gorączce chodzi myśl typu "co kupić swoim wnuczkom? co będzie im pasować? a może takie coś będzie odpowiednie?" itp. Także jeśli chodzi o moje choinkowe prezenty, dostałam pieniądze, ale to też dobrze :) Jednak pod choinką znalazłam też swój nowy telefon. Jestem z niego zadowolona, gdyż od jakiegoś czasu już myślałam o takim nowym cudeńku :))
smartfon sony xperia tipo ♥

31 komentarzy:

  1. Ja na święta również dostałam telefon, ale LG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam smartfona

    ale mój to Samsung Galaxy Ace 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pod koniec stycznia będę się za jakimś rozglądać ;)
    Lubię Sony szczególnie xperie.Mój brat ma NeoV i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba Ci się?
    Ja bardzo chciałabym go dostać, ale muszę mieć tylko 1 trójkę na świadectwie ;( Jednak mam zamiar się nie poddawać i walczyć o swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pod choinką znalazłam Samsung Galaxy SII ♥ Słyszałam, że ta Xperia też jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie moge się doczekać mojego nowego telefonu , lg l5 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny telefon ;))
    zapraszam do mnie, obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Xperia Sony is a good choise dear...

    Xoxo,Ila

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny telefon :) wydaje mi się że moja koleżanka ma podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny prezent ;)
    Zazdroszczę Ci ;3
    Mam małą prośbę, zagłosuj na mnie w Blog Roku 2012 :)
    Wszystko znajdziesz na moim blogu :D
    Proszeee ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. oolo slsyzalalm ze xperia jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oo jaki piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. niedawno dostałam ten sam model, również jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohoho zazdroszcze ! Ja wolę drobiazgi niż kasę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNY! ;]
    Zapraszam do mnie ; http://never0again.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie też sie marzy nowy telefonik ale moje marzonko kosztuje niestety 3 tys zł więc musze jeszcze troszkę poczekac :P

    OdpowiedzUsuń
  17. I cannot live without my phone either!!!;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, świetny jest! Zazdroszczę! Ja na swój wymarzony muszę poczekać do lipca...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.