.

9 stycznia 2013

Nieudany dzień

Dziękuję wam, kochani za życzenia! Jesteście najlepszymi czytelnikami ♥ 
Wczorajszy dzień udał się w stu procentach. Muszę przyznać, że rodzina i znajomi zrobili mi troszkę niespodzianek. Niespodziewana wizyta dziadków była zdecydowanie najlepsza. Moje urodziny są obchodzone 8 stycznia... Zaś mój Dziadek obchodzi je dzisiaj! Często śmiejemy się, że dzień wcześniej, zaraz po tym jak ja mu złożę życzenia, on mi je składa. 
Za to mój dzisiejszy dzień jest trochę nieudany. Dużo ludzi mnie dziś denerwowało. Zastanawiam się czasem, dlaczego coraz więcej nienawiści rodzi się w innych osobach. No ale nic, trzeba się uśmiechnąć, unikać takich ludzi... i wziąć się za pracę html z informatyki, życzcie powodzenia ; )

25 komentarzy:

  1. fajne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nie cierpię robic stron html , na szczęście w tym półroczu będę miała grafikę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia ! :D Masz rację, nie warto się przejmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo często mam tak, że dużo rzeczy mnie denerwuje... Ojjj, no tak głowa do góry! Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i dziadka! Zapraszam na nowy post ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie zdjęcie : *
    Też się dziwię dlaczego ludzie stają się jeszcze bardziej okrutni.Chociaż ja też nie jestem chodzącym ideałem,ale bez przesady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zgadzam się : )

      Usuń
  7. ja mam ostatnio wiele nieudanych dni

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah<3 Świetne i widać zdrowe włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcie i życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam w tamtym roku stronę HTML. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo...to życzę powodzenia!:) nie miałam jeszcze HTML na informatyce...;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nienawiść najczęściej powodowana jest zazdrością- moje spostrzeżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz włooosy : )

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcie :) ciesze się, że udały sie Twoje uro :)
    niestety ludzie są pełni nienawiści i agresji... szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcie!! :)

    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego :)
    Świetne zdjęcie *.*

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie martw się każdy ma dni, w których wszyscy go denerwują ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.