In food

na śniadanie!

Dzień dobry! Wstaliście już? 
Muszę przyznać, w kuchni od dawna sobie jako tako radziłam, jednakże jest coś, co wychodzi mi najlepiej. Oczywiście są to naleśniki! Cała rodzina, a szczególnie pewien wujek, dają mi znać, że robię je lepiej od nich. To nawet cieszy, ale czasem też staje się nie lada wysiłkiem, kiedy na naszych zjazdach rodzinnych proszą o moje naleśniki. Dziś postanowiłam zrobić je dla siebie na śniadanie. Pachnie nimi cała kuchnia, zdecydowanie zachęcają do ich spróbowania zapachem! Zostawiam was niestety tylko ze zdjęciami, a sama zmykam na śniadanie...
A wy co mieliście dziś na śniadanie? ; )

Related Articles

46 komentarzy:

  1. Mniam,ale narobiłaś mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie jadłam śniadania XD

    zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda ♥
    Ja na śniadanie miałam omlet.

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam,
    ja serek wiejski, ciemna bułka + papryka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają apetycznie ;) smacznego :D
    ja dzisiaj na śniadanie miałam koktajl z siemieniem lnianym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja standardowo płatki xd

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam. :D Ja jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kakałko wypiłam, nie chciało mi się nic więcej robić.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi jakoś za specjalnie nie wychodzą naleśniki :<

    OdpowiedzUsuń
  10. przecież to nie moje ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog! Aż miło się czyta! Obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja płatki z mleczkiem. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm narobiłaś mi ochoty :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zjadłam bułeczkę z pyszną szynką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O naleśniki dawno ich nie robiłam, a mam na nie ogromną ochotę może jutro je zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem 600 obserwatorem ! haha zazdroszczę trochę
    Ciekawy post .
    Zapraszam wszystkich --> eyes-of-ordinary-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądają smakowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku jaką mi ochote narobiłaś !
    aż jutro sobie coś takiego zrobie <3
    a ja dzisiaj bez śniadania bo wstałam akurat na obiad :D
    obserwuje i zapraszam do mnie : styleetvie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pycha;)
    zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj taaak na pewno są pyszne, samo to, że są cieniutko upieczone <3 To są prawdziwe naleśniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. CZŁOWIEKU, ja tu się usiłuję odchudzać, a Ty takie pyszności okazujesz *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kanapki ;dd

    Zapraszam : rubinowe-wino.blogspot.com
    Każdy gest z Twojej strony,nawet najmniejszy znaczy dla mnie bardzo dużo ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Naleśniole♥
    wbij do mnie to, to bardzo motywuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mniaaam!
    świetny blog. obserwuję.

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też miałam dzisiaj naleśniki, ale roboty taty! ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mmm uwielbiam je.
    U mnie natomiast były cieplutkie tosty.
    Dzięki ,że wpadłaś. :)
    Pozdrawiam oraz Zapraszam.

    Proszę polub mój Fanpage na Facebooku:
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zrobić to jabłkowe ? :D Zgłodniałam a czas na śniadanie ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy obrać jabłko ze skórki i zetrzeć na tarce ; )

      Usuń
  28. naleśniki - mniam ;D jednak ja nie przepadam za takimi jabłkami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ah, uwielbiam! kiedy tylko mam czas to robię je sobie na śniadanie. :D
    + obserwuję! :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja na śniadanie jadłam bardzo dietetycznie, ale uwielbiam naleśniki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś też robiłam dobre , a teraz wyszłam z prawy . U mnie najlepsze robi babcia , po jednym już jest się tak najedzonym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniam :D Jutro na kolację muszę sobie zrobić naleśniki z jabłkami :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam nalesniki na śniadanie:):)d;

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...