In life

Może warto zaryzykować?

Cześć, kochani! Jak się macie? Czy u was wszystko w porządku? Mam nadzieję, że tak.  Dziś już czwartek, jutro piątek i oficjalnie możemy zacząć kolejny weekend. Nie powiem, może być dla mnie ciężki pod względem emocjonalnym. Jednak mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze! Dziś wybieram się do Ikea, dlatego dziś taki post, a nie inny. Jutro za to nie mam zajęć w szkole, jadę z klasą do kina na film "Hobbit: Niezwykła podróż". Jestem zdana na nadzieję, że film okaże się ciekawy i nie zasnę przy nim. Nie lubię takich filmów, nawet książki nie zdołałam przeczytać, ale kto wie, może będzie interesujący. Może warto zaryzykować? ; )

Related Articles

39 komentarzy:

  1. Hobbit jest super! <3
    Ja jutro wyjeżdżam w góry, bo mam ferie :)
    Ładny wygląd bloga. Co to za szablon?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hobbit rzeczywiście mi się spodobał :) Polecam!

    Pamiętaj, wszystko będzie dobrze :* Jestem pewna!

    OdpowiedzUsuń
  3. oby tylko do weekendu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na Hobbicie z klasą i godny polecenia, najfajniesze to "zagrajmy w zagadki, skarbiee", ale sama zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo udanego wyjścia do kina ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje, że wycieczka będzie fajna :) Pozdrawiam i zapraszam również na bloga, który prowadzę wraz z koleżanką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj nie dla mnie hobbit jest bezandziejny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego oglądania filmu :)
    lllldia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam że długi film :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez nie przepadam za filami tego typu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcie

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania piękna biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja o dziwo nie mam ochoty iść na Hobbita, ale jeśli miało by nie być lekcji to bym poszła : D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie byłam na tym filmie i na 99% nie oglądnę, coś mnie nie jara ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny masz nagłówek ;**

    zapraszam do siebie :)
    i-am-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez ryzyka nie ma zabawy :)
    Ładne zdjęcie..

    Zapraszam do mnie
    another-usuall-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam ferie :)


    http://sara-brych.blogspot.com/ <- zapraszam do obserwowania mojego bloga , dopiero zaczynam :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście uważam, że "Hobbit" jest super tak samo jak "Władca pierścieni", ale jednak zależy wszystko od tego czy lubisz filmy fantasty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też będę na to szła z klasą <3

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę pooglądać Hobbita!♥

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcie:)
    wiele osób uważa, że hobbit to jeden z najlepszych filmów jakie oglądali, ale ja muszę sama to ocenić :D pozdrawiam xx

    http://wika-wikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie Hobbit momętami nudny ;)
    pozdrawiam z http://myzombielifee.blogspot.com/
    KamaX

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Super blog. Zapraszam na mój! Obserwowanie za obserwowanie?
    Ja już to zrobiłam!
    http://niewidocznadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja przeczytałam całą trylogię Władcy Pierścieni, Hobbita oglądałam film. Całkiem fajny.;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja trochę nie mogłam wysiedzieć na Hobbicie , sam film fajny ale za dlugi ;/
    Fajny blog :D


    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeglądałam sobie przypadkowe blogi i natknęłam się na ten -> http://olis-se.blogspot.com/ czy to przypadkiem nie jest Twój nagłówek ?

    OdpowiedzUsuń
  26. mam nadzieję że wypad do kina się udał. ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog :D

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hobbit bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja wolałam nie ryzykować ;) Jakoś nie kręci mnie ten film wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie oglądałam tego filmu, ale mój brat widział i mówił, że momentami nudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety dziś niedziela i po weekendzie :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja będę jechać na Hobbita z klasą ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. myślę, że warto zaryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...