.

7 stycznia 2013

Lewitacja Natsumi

Wczoraj przeglądając internet coś przyciągnęło moją uwagę. Trafiłam na zdjęcia pewnej Japonki, która pasjonuje się fotografią, ale trochę inną niż tą, którą, bynajmniej ja, używamy na co dzień. Mimo wszystko muszę przyznać, że jej zdjęcia bardzo mi się spodobały, są ciekawe i oryginalne. Jeszcze nie widziałam czegoś takiego. Natsumi Hayashi zdecydowanie ma talent! Dziewczyna prowadzi bloga, na którym zamieszcza swoje prace, zapraszam serdecznie Yowa Yowa Camera Woman Diary ; )

15 komentarzy:

  1. Świetne, latająca dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahha fajny pomysl na zdjęcia :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zwykłe, a jednocześnie niezwykłe xd

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś pisałam o niej na blogu (ale usunęłam wszystkie notki) i mam zamiar jeszcze o niej napisać.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo tak fajnie to jest zrobione ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. genialneeee ♥pozdrawiam;*OLA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.