13 stycznia 2013

LALALOVE

Honrar! Wiem, że ostatnio nie pokazało się na blogu ani nic nowego, ani nic ciekawego... Przyznaję, to moja wina. Ale wróciłam do was z potrojoną energią! I mam dla was prosty, trochę słodki outfit. Spódniczkę nieraz pewnie na mnie widzieliście, lubię ją łączyć w różne kompozycje, jest niewątpliwie jedną z moich ulubionych spódniczek, a posiadam ich niewiele, bo zaledwie trzy. Zaś tą różową bluzkę zobaczycie po raz pierwszy...
• spódniczka- h&m • bluzka- mohito • bransoletka- cubus • kolczyki- stradivarius

35 komentarzy:

  1. Jak pięknie. Właśnie się zastanawiam, czy letnie, cienkie spódniczki można jakoś ubrać w zimę, żeby to wyglądało dobrze i jeszcze zimno nie było. Może dałabyś radę spróbować z takim strojem ? Tak samo krótkie spodenki. Pozdrawiam!
    PS. Jesteś może na jakiejś stronie (jak ask.fm), gdzie można Cię anonimowo o coś zapytać? Męczy mnie jedna sprawa, ale nie mam odwagi za bardzo napisać tak oficjalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie słodkie zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz i kolczyki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz! :)
    świetne masz kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to dopasowałaś:) szkoda że zasłoniłaś bluzeczkę włosami:( czuje nie dosyt bo jej w okazałości nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie byłoby takiej potrzeby, kochana :) Bluzka jest zwykła, bez żadnych dodatków.

      Usuń
  6. bluzka ma cudowny kolor!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie* ehh, ta komórkowa klawiatura :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, wszystkie uwielbiamy tą komórkową klawiaturę :D

      Usuń
  9. śliczna ta spódniczka,moja kumpela też ją ma ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne to połączenie. Też mam jedną tak swoją spódnicę, którą bym nosiła cały czas i cały czas robiła w niej outfity :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. like your blog name..
    stay beautiful sweety<3

    Xoxo,Ila

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała zacząć chodzić w spódniczkach, ale nienawidzę swoich nóg :C
    Piękne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też wróciłam po przerwie ^^ Wyglądasz cudnie, az zawiało mi wiosną^^ Zmieniłam adres bloga ale nadal jesteś tam w obserwowanych, kochana :* Pozdrawiam i slę cąluski:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili z pewnością wpadnę tam do Ciebie :*

      Usuń
  15. ślicznie wyglądasz.♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie, świetne kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a cute outfit!!!


    -True

    OdpowiedzUsuń
  18. spódniczka urocza ^^

    zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award.
    szczegóły na http://kukurydza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna bluzka :) super blog wiele tu się zmieniło od moich ostatnich odwiedzin ^O^ Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci, że wpadłam tutaj przypadkowo i zostanę na dłużej :D fajnie tutaj masz. Tak kolorowo, cieplutko :) wchodząc tu, wypadło mi z głowy, że jest zima. Idealnie :)
    Moja prośba jest krótka i prosta - informuj mnie o nowych postach <3

    justinabathels

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ♥ Jeśli chcesz być na bieżąco, możesz dodać się do grona obserwatorów albo polubić mój fan page na facebook'u ; )

      Usuń
  21. ładne włosy :)
    zapraszam - luxury-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.