.

28 stycznia 2013

Coraz więcej radości!

Cześć! Ostatnio myślałam dużo o blogowaniu i o życiu blogerki. Blog jest ważny w moim życiu, czasem jest odskocznią od szarych, ponurych dni. A dodatkowo sprawia mi on coraz więcej radości! Naprawdę interesujące jest to, że dzięki obserwowaniu innych blogów, możesz je odwiedzić i przeczytać o tym, jak inne osoby spędzają czas, co nowego ich spotyka, a co interesuje. Zakładając po raz pierwszy bloga na innym portalu, zbytnio się tym nie przejmowałam, ale może było to spowodowane tym, że byłam młodsza i niewiele wiedziałam o świecie blogowania. Nie żałuję, że przeniosłam się tutaj. Dzięki temu poznałam nowych ludzi, ich sposób patrzenia na świat... Blogowanie bez cienia wątpliwości stało się moim hobby, które każdego dnia rozwijam. I ślę buziaki tym, którzy są ze mną od samego początku bądź od niedawna i dają mi tyle pozytywnej energii i motywacji poprzez swoje komentarze oraz miłe maile.
Od jak dawna odwiedzacie mojego bloga? Jak na niego trafiliście? Co o nim sądzicie?

56 komentarzy:

  1. Popieram w 100%, blogi to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odwiedzam od niedawna, ale bardzo mi się tu podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odwiedzam od niedawna, ale bardzo mi się tu podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niedawno na niego trafiłam i jestem pozytywnie zaskoczona, będę tutaj często wpadać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie pamiętam od kiedy ale wiem że od dawna, między innymi dzięki tobie założyłam bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twojego bloga odwiedzam od ponad roku, dokładnie od momentu, kiedy sama założyłam bloga, pamiętam jak jeszcze wtedy napisałaś mi komentarz do pierwszego posta z życzeniami szczęśliwego nowego roku :) wydajesz mi się bardzo miłą blogerką, za to zawsze Cię lubiłam, także po części za to, że odpisywałaś na komentarze, hehe, wydawało mi się wtedy, ze bardzo zależy Ci na Twoich czytelnikach.:) Teraz w sumie, rzadko kiedy widuję Cię na moim blogu, ale i tak bardzo lubię Twoją stronkę, nono, już trochę się z nią zżyłam!:D pozdrawiam kochana :* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. blogowanie to fajna rzecz! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie pamiętam jak trafiłam na Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze napisane ;)
    - jestem tu co prawda od kilku dni ale na pewno będę tu zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio tez własnie o tym myślałam i mam takie samo zdanie jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śledzę Cię i szczerze uwielbiam odkąd sama założyłam bloga. MAJ :D Jesteś moją jedną z ulubionych blogerek, w pierwszej trójce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam Ci na poczcie :)

      Usuń
  13. blog naprawdę bardzo fajny :)

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na Twojego bloga trafiłam przypadkiem, przez innego bloga ♥
    mi osobiście bardzo się podoba, poza tym uważam, że masz piękne włosy i kolor oczu *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. nie pamiętam jak tu trafiłam, długo czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już dawno na niego zaglądam . Zapraszam na 2 moje :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Sądzę ,że jest świetny ! Nie pamiętam dokładnie ile już tu jestem ,chyba jakieś pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jest cos w tym blogowaniu prawda? :) jestem wdzieczna ze po 1. moglam spotkac wielu wspanialych ludzi a po 2. zaczelam bardziej dbac o siebie dzięki radom innych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem obserwatorem dość długi czas , i lubię cię za całokształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcie♥
    Nie pamiętam jak na niego trafiłam ale bardzo go lubię♥

    OdpowiedzUsuń
  21. o tak.. to prawda. Niema gorszej rzeczy. choćby się zrobiło 73875436 dobrych uczynków inni wolą się jednak skupiać na tym jednym najgorszym;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie pamiętam jak i kiedy wpadłam na twojego, ale bardzo lubię tu zaglądać :3

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też blogowanie stało się pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Blog to świetna sprawa, nawet jeśli nie jest dość znany, zostanie przecież jakaś pamiątka w formie pamiętnika, jeśli tak to mogę nazwać ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. jakoś niedawno zaczęłam Cię obserwować, tak mi się wydaje przynajmniej :)
    staram się wpadać w miarę możliwości

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już nawet nie pamiętam jak, ale wiem że byłam pod wieeelkim wrażeniem Twojego bloga i pracy jaką w niego wkładasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie ;)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nawet nie pamiętam od kiedy wchodze na Twojego bloga, ale dość dawno tu pierwszy raz zawitałam :)

    mnie blog też dał wiele pozytywnych emocji i znajomości

    OdpowiedzUsuń
  29. też uważam że blogowanie jest świetne ;D
    ja tu trefiłam chyba temu ze Ty byłaś u mnie :P
    ale bardzo lubię czytać twoje posty ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. nie pamiętam kiedy,ale dosyć długo go czytam.♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Na Twojego bloga trafiłam niedawno, ale już go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne, prawdziwe przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniale, na prawdę cudownie :) śliczna jesteś ;*

    Zapraszam również do mnie, ponieważ dodałam nowy post. Mam nadzieję, że mnie odwiedzisz i wyrazisz swoją opinię na temat tego co zawarłam w liście :)

    Pozdrawiam, JustinaBathels ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny blog, piękna oprawa graficzna. Trafiłam na niego dzisiaj zupełnie przez przypadek, ale nie żałuję. Obserwuję, żeby być na bieżąco! < 3
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak miło :D
    Zawsze można siebie nawzajem wspiera ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. no to powodzenia dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy post, ja nie dawno odkryłam twojego bloga :p

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też, choć dopiero zaczęłam blogować, to stało się to moją pasją. :)

    Zapraszam do mnie na bloga,
    http://fashionableclothess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. też stało się to moją pasja, choc pisze bloga od 4 miesięcy :)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. dzisiaj go odkryłam za pośrednictwem koleżanki ;D
    śliczny zegarek :*
    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie pamiętam od kiedy wpadam tu ani jak na TWojego bloga trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki ;*
    Obserwuję i liczę na to samo !
    Blog boski masz mnóstwo ciekawych tu rzeczy.
    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Moja historia wyglądała identycznie jak Twoja! Dopiero jak przeniosłam się na blogspot zrozumiałam "na czym polega blogowanie" :)
    Na Twojego bloga trafiłam mniej więcej pół roku temu, niestety nie pamiętam w jaki sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  44. zegarek to ty masz fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajniee ;)
    Zapraszam do mnie nowa notka!!!
    pzdr.http://changeess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne tło, piękne zdjęcia i Ty :3 naprawde solidna praca na blogu ;3 Zapraszam też do siebie, mam nadzieję, ze mój blog również się spodoba :)

    Zapraszam też do udziału w konkursie który aktualnie odbywa sie na moim blogu: http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Blog jest czescia mojego zycia, nie potrafilabym z niego zrezygnowac *.*
    Od niedawna wchodze na Twojego bloga i na razie nie moge powiedziec duzo, ale podoba mi sie Twoj styl pisania i estetyka <3

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne zdjęcia, masz bardzo ładne włosy *-*

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  49. ja również ♥
    zapraszam na nową notkę.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja założyłam swojego bloga z nudów. W tym momencie nie wyobrażam sobie życia bez niego. Jest częścią mnie. Tu mogę się wyżalić , powiedzieć wszystko.... Poznałam też wiele ciekawych osób :)

    Ja na Twojego bloga trafiłam dziś przypadkowo i zostaję Tu <3 obserwuję ;3

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy1:37 AM

    Helpful info. Lucky me I discoveгed your website unintentionallу, anԁ I am surρrisеԁ why this
    coinсidencе dіԁ not hapреned in advance!
    I bοokmаrked іt.
    Look at my weblog :: aparate foto nikon

    OdpowiedzUsuń
  52. Trafiłam przez komentarze, mój blog dla mnie też jest bardzo ważny, zwłaszcza teraz jak zawiodła przyjaciółka

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej! Na Twój blog trafiłam dziś! Jestem bardzo mile zaskoczona tym ile tutaj znalazłam! Będę odwiedzać często, każdy Twój post ma w sobie tyle optymizmu, że aż miło się czyta :D XX

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.