In gifts

B'day gifts

Hej Hej! Dziś taki post na szybko, musicie mi to wybaczyć:) W sobotę przyszły do mnie dziewczyny, pomyślałam, że z chęcią zorganizuję takie małe spotkanie z okazji moich 15-tych urodzin u mnie w domu. Wszystkie musimy przyznać, że po tych różnych smakowitościach, nie mogłyśmy się ruszyć, haha! Później, w ramach wypoczynku, obejrzałyśmy amerykańską komedię "Ted", trochę się pośmiałyśmy. Już zmierzam do tematu posta. Chciałam się z wami podzielić, co dostałam od dziewczyn na urodziny. Muszę przyznać, w tym roku trafiły w moje oczekiwania; )
Hahaha, nie pytajcie, dlaczego mam Księcia Harrego na swojej kartce urodzinowej ; )
Zmykam, życzę miłego dnia!

Related Articles

26 komentarzy:

  1. masło kakaowe uwielbiam ten zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam takie masło kakaowe te z ziaji. ;)
    Mam pytanie: Jak zrobiłaś że te strony home, o mnie kontakt są na środku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystałam z http://hafija-background.blogspot.com/2012/10/jak-wysrodkowac-pasek-stron-sposob_13.html ; )

      Usuń
  3. Świetne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty, a przy okazji wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty, nie pogardziłabym idiomami angielskimi :3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne prezenty :)
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chce wiedziec dlaczego to akurat Harry :LD:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. great post :)
    *********
    HF
    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam balsamy firmy ZIAJA !

    zapraszamy
    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie też mnie to zaciekawiło ; D

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna kartka:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne prezenty dobrze że jesteś z nich zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  14. PIękne prezenty, na pewno jesteś z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny wybór prezentów. Oczywiście w oczy rzucił mi się słownik i książka do hiszpańskiego :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...