.

2 stycznia 2013

2013!

Hej Hej! Pierwszy dzień w szkole po tak długiej przerwie świątecznej minął całkiem okej. Całkiem, ponieważ było trochę chłodno w klasach i na korytarzach, no ale nic! Dziś już drugi dzień 2013 roku. Patrząc wstecz można przyznać, że przeżyliśmy miło święta, koniec świata i Sylwestra ; ) Jeśli chodzi o moje świętowanie nowego roku, udało się w stu procentach. Razem z dziewczynami zakończyłyśmy imprezę po 6 nad ranem i pobiłyśmy swój rekord: spałyśmy aż dwie godziny! Co sprawiło później, że byłam nieprzytomna i zmęczona. Wraz z nowym rokiem mam swoje postanowienia, trzymajcie kciuki bym je spełniła ♥
A wam jak minął pierwszy dzień w szkole?

36 komentarzy:

  1. był tragiczny :)
    każdy miał taki zgon na twarzy ze porażka xd

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki :D
    my poszłyśmy spać w sylwestra o 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki !
    w szkole było nudno i męczaco :/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w szkole też było chłodno ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki

    sama też mam postanowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej szkole zawsze jest zimno. Ja dzisiaj nie byłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nawet sama dobrze nie weim, bo byłam b. zmęczona
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy dzień w szkole był straszny ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dziś odliczałam z koleżankami do końca lekcji.Cieszyłyśmy się jak głupie gdy została tylko jedna : >

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana :3
    Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi dość fajnie, pomijając fakt że byłam zaspana :P

    no to trzymam kciuki ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello dear..
    Thats tru, love your post and can't wait for next post in 2013

    followed you ofc,
    xoxo,Ila

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w szkole byłam na 3 lekcjach, a potem poszłam do lekarza. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wciąż nie wyzdrowiałam więc moja przerwa nieco się wydłuży. później tylko tydzień szkoły i ferie ;)
    Życzę Ci wytrwałości w Twoich postanowieniach!

    OdpowiedzUsuń
  15. w szkole jakoś nudno, wszyscy zaspani :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki. ^^
    U mnie masakra, od razu nawał pracy. ;o

    OdpowiedzUsuń
  17. całe szczęście, że ja jeszcze nie muszę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc to w szkole strasznie nudno ):
    Ja sylwestra spędziłam u przyjaciółki i było bardzo fajnie ^.^
    Świetny blog <3

    zapraszam
    http://rocketintospace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi super, popłakałam się na pierwszej lekcji ze śmiechu dzięki koleżankom :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja byłam cały czas nieprzytomna!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas w szkole jeszcze dzisiaj było chłodno ; /
    Ciekawy blog.

    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  22. trzymamy trzymam kciuki ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie pierwszy dzień w szkole - średnio, ale trzeba żyć dalej :D
    Obserwuje i zapraszam również :D

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny gif :)
    zapraszam na smashedsmithereens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie nie bylo najgorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie dzisiaj odbyły się pierwsze zajęcia, ale nie było mi na nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie, przecież na święta nie grzeją w szkołach, uch, wyobrażam sobie, że chłód nie był przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  28. super blog ;*
    zapraszam do mnie http://zakochanawwiosnie.blogspot.com/
    Jak ci się spodoba to zostaw po sobie ślad, skomentuj lub zaobserwuj. ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.