11 grudnia 2012

zdjęcia z niedzieli

Buenas noches! W poprzednim poście wspominałam, że niedzielę spędziłam z dziewczynami. A więc wróćmy jeszcze do tego dnia... Dziewczyny zawitały u mnie już o 11, miałyśmy prosty plan: wykonać część projektu szkolnego. Jak to my, rozkręciłyśmy się troszkę za bardzo i skończyło się na wygłupach. Do teraz znajduję po kątach wnętrzności mojego pluszaka -barana : ) Mam nawet filmiki, może skleję je wszystkie w jeden i tu dodam, ale nic nie obiecuję. Mam dla was zdjęcia z niedzieli. Mam nadzieję, że się wam spodobają : ) Enjoy!
Podoba wam się jakieś zdjęcie? 

26 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia <3
    obserwuję!
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne fotki, zima to bardzo fajny temat na makro, mróz i śniego tworzą świetne formy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tegoroczna zima jest przepiękna zdjęcia też całkiem ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjęcia <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zimowe zdjęcia. Te z dziką różą są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. bajeczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są piękne :) Jaki aparat ? :D
    ottimoalessandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Nikon D3100 ; )

      Usuń
  10. prześliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie to podobnie wyglada ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze jest tak, że 30 minut pracy i 3 godziny wygłupów.;D

    OdpowiedzUsuń
  13. podobaja mi sie te zdjecia, widac ze mrozik byl :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh uwielbiam jak wszystko jest oszronione! Sama często to fotografuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Robisz może jeszcze nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna biała zima
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    pozdrowienia,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakieś? Wszystkie mi się podobają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są magiczne. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.