13 grudnia 2012

wesoły czwartek

Hello! Wow! Nie wierzę, że dopiero o tej godzinie piszę dla was post. Myślałam, że wcześniej się ukaże, no trudno. Dzisiejszy dzień zaliczam do dni udanych. W szkole było bardzo fajnie, wpadło kilka dobrych ocen. Przez ostatnie dni nie opuszcza mnie dobry humor! Jestem naładowana pozytywną energią, chciałabym móc zarażać nią innych. Hmm, zawsze mogę dopisać to do noworocznych życzeń. Jutro nie będzie mnie w szkole, ominę sprawdzian z matematyki i kartkówkę z angielskiego. Czy się cieszę? Chyba nie. Wolałabym iść jutro na zajęcia, ale muszę jechać do okulisty w sprawie wymiany szkieł. Wrócę do domu wieczorem, a więc nie zdążę iść na trening siatkówki i na rozdanie nagród z konkursu z fizyki, w którym razem z D. brałyśmy udział. Od razu pragnę wam przekazać, że jeszcze same nie wiemy, kto zajął jakie miejsce, pytanie jest takie, czy w ogóle jakieś zajęłyśmy ; )
dzisiejszy kolaż, może i idiotyczny, ale myślę, że pozytywny
Miłego wieczorku!

29 komentarzy:

  1. wyglądas tu na 20 lat<333

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam fajny dzień :) na pewno coś zajęłyście :* zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jutro kartkówkę z niemieckiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8:33 PM

    tak, idiotyczny i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej uśmiechnąć się można ;)

      Usuń
  5. Też nie lubię opuszczać zajęć .
    Fajnie że masz dobry humor , uwielbiam ludzi którzy zarażają swą pozytywną energią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też minął fajnie czwartek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. konkurs z fizyki? o matko podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też jutro nie idę do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś tak śliczna ,że nie mogę przestać się uśmiechać jak patrzę na Twoje zdjęcia :) Wyglądasz na taką sympatyczną i pozytywną osobę ,że aż chciałoby się znać Ciebie osobiście : > Niestety , to tylko internet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa, kochana ♥ :*

      Usuń
  10. haha po zdjęciach widać jaki wesoły ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. moj dzisiejszy dzien takze byl udany :D jakie ladne zdjeciaD

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie jest niezastąpiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma jak dobry humor!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolaż bardzo pozytywny! :D

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe, jakie fajne focie. Mój dzisiejszy dzień też był udany :3
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolaż :) Bardzo pozytywny :*

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe , fajne fotkii :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na zdjęciach widać, że jesteś naturalną, sympatyczną osobą. Gratuluję nagrody z fizyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pozytywne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Konkurs z fizyki? podziwiam! :O ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. trzymam kciuki żeby się udało coś zająć ;*
    widać, że dobry humor cię nie opuszcza! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale śliczne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice pictures ! :)

    http://takeaglass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.