22 grudnia 2012

uzbroić się w cierpliwość...

Hej! Jak tam przygotowania do świąt? Jakie łakocie upiekliście bądź macie zamiar upiec? A może jednak coś ugotujecie? U mnie tradycja się nie zmienia, jutro upiekę ciasto i jak zawsze podzielę się z wami przepisem : ) Mogę zdradzić tylko tyle, że jest łatwe, tanie i pyszne. Zaraz idę się szykować i jadę z mamą do jej koleżanki.
Powracając do poprzedniego postu, wiem, że miał się pojawić filmik, ale na vimeo wciąż się on ładuje. Przypuszczam, że podzielę się z wami filmikiem dopiero jutro... Musicie zatem uzbroić się w cierpliwość.
Bye Bye!

27 komentarzy:

  1. u mnie mama zajmuje się gastronomią, ja przyozdabiam stół na Wigilie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. alee masz długie włosy ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowania idą pełną parą.Nie mogę uwierzyć,że 2 dni dzieli nas od świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mam dzis cały dzień piekła ciasta a ja sprzątałam, bedzie bardzo dużo bo mama kocha piec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jutro zabieram się za ciasta;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muffinki czek.

    Wesołych Świąt ;*

    Jeśli chcesz to zajrzyj do mnie :)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. już czuję święta :3

    mam takie pytanie z innej beczki -> ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie wiem czy będę cos w tym roku piekła ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie mama wyprzedziła i jak już wróciłam to placki były upieczone ale za to sama choinkę ubierałam:) czekamy na filmik wesołych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz bujne włosy <3 Serdecznie zapraszam na nowy post, ze spoooorą ilością zdjęć z mojej wigilii klasowej :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze robiłam wszystko z babcią teraz spędzam moje pierwsze święta poza domem. Sama zrobiłam uszka, pierogi, krokiety i pierniki. A jutro robię makowce, sernik i rybę w jabłkach. Resztę dań robi mój chłopak, ale sobie pomagamy :)
    Wesołych Świąt Kochana :*
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już dzisiaj zaczęłam swoje wypieki :)

    Dodaję do obserwowanych i mam nadzieję ,że zrobisz to samo na moim blogu www.gabusiek.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. jej ale masz piękne włosy !:O

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dopiero bee piec :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz*o*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dzisiaj będę pomagać mamie robić sałatki^^
    Fajna fotka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczny uśmiech ;dd

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne włosy ! :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznaa! <3

    Bardzo mi się podoba Twój blog, więc dołączam do witryny <3

    + zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.