In food

Truffes

Chyba każda z nas lubi czasem wypić ciepłą herbatę w chłodny wieczór. Jest jeszcze przyjemniej, kiedy możemy zjeść coś słodkiego. Dostałam niedawno od babci pyszne pudełeczko czekoladek. Mam taką nadzieję bynajmniej, że są to czekoladki. A piszę tak, gdyż na opakowaniu piszą o truflach, a w internecie nie mogę wyszukać zbyt wiele informacji na ich temat. Niestety w Polsce się jeszcze z nimi nie spotkałam... Ale mimo wszystko są pyszne! Najlepsze czekoladowe słodycze, jakie jadłam
ja akurat trafiłam na smak caffe latte :)
Słyszeliście może o nich? A może próbowaliście ich?

Related Articles

20 komentarzy:

  1. nie lubię trufli ;p
    może zechciałabyś polubić mój FanPage ?
    http://www.facebook.com/pages/Natalii/135189969967417
    bardzo przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  2. bynajmniej wcale nie znaczy przynajmniej :)

    zjadłabym mniammm:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy o nich nie słyszałam:)) ale wyglądają na dobre!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Trufle średnio trafiają w mój gust, ale to bardzo eleganckie smakołyki ;* Zapraszam na nowy post składający się praktycznie z samych zdjęć ;* Jest co pooglądać <3 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm słodkości <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za nimi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale teraz mam smaka, a już tak późno! hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tufle, prawdziwe to grzyby i ceny są zawrotne. To zapewne masa o smaku trufli, też pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. truflr to najwspanialszy slodycz na swiecie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jadłam, ale pewnie są pyszne : )
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam trufle, moja mama mi je zawsze kupuje :) Jedne z moich ulubionych łakoci ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...