.

16 grudnia 2012

Rimmel Cashmere BeBeauty

Hej Hej! Wiecie, kiedy ostatni raz pojawiła się recenzja na blogu? Wolę nie odpowiadać na to pytanie. Mam kilkanaście kosmetyków, których tu jeszcze nie zrecenzowałam. Nie przepadam za tym. Może jest to spowodowane tym, że nie jestem przyzwyczajona do pisania takich postów, a może po prostu leniem. Tak czy inaczej postanowiłam, że warto się z wami podzielić opinią na temat tych czterech kosmetyków ; ) Pomyślałam, że zacznę od tych...
1. Żel micelarny BeBeauty Hydro Effect -żel ma za zadanie delikatnie oczyszczać skórę twarzy, co faktycznie jest prawdą. Bardzo fajnie i dokładnie oczyszcza naszą twarz, potrafi dokładnie usunąć makijaż oraz zanieczyszczenia. Oprócz tego naturalnie nawilża, łagodzi podrażnienia i sprawia uczucie świeżości. Jestem z niego zadowolona.
2. Cashmere DAX Baza wygładzająca 3D Silicone Smoothing Base -baza jest bardzo fajna i przydatna szczególnie latem, kiedy jest gorąco. Baza matuje cerę, tym samym przedłużając trwałość makijażu. Dzięki mikrosiateczce skóra staje się kaszmirowo gładka i idealnie miękka w dotyku. Kosmetyk ten jest dla mnie idealny!
3. Podkład Rimmel Wake me up Foundation - ponoć miał pobudzać cerę i sprawić, by promieniała blaskiem. Nie jest to mit. Podkład faktycznie sprawia, że skóra promienieje, działa przeciw oznakom zmęczenia. Jest wydajny, dobrze się go rozprowadza i ma ładny zapach. Jednakże czasami wysusza delikatnie skórę. Wiadome jest, że osoba mająca problemy z trądzikiem nie będzie zadowolona z Wake me up, niestety aż tak dobrze nie kryje niedoskonałości. 
4. Tusz do rzęs Rimmel Scandal Eyes Show Off Mascara -bardzo fajny kosmetyk. Ładnie wydłuża rzęsy, lekko je podkręca. Szczoteczka również dobra, czerń jest wyrazista. Na kilku portalach zauważyłam wiele negatywnych opinii, nie mam pojęcia, skąd one się wzięły. Tusz mi się nie kruszy, nie rozmazuje po godzinach, a szczoteczka nie utrudnia mi malowania rzęs. Dla mnie jest dobry!
Korzystaliście kiedyś z tych kosmetyków, może ktoś ma inne zdanie niż ja na ich temat? xoxo

17 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę na ten żel, bo zapewne jest tani, a widocznie dobry :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam bazę DAXa i byla super :) a podkład miała moja bratowa i twierdzila, że to szajs :D :P

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam tego żelu w sumie był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. korzystałam tylko z pierwszego produktu i mam takie samo zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. może skuszę się na kupienie żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kosmetyki!;))
    udanego tygodnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta kaszmirowa baza

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkład jest fajny, ale nie podoba mi się szczoteczka w tuszu - rola gustów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniale
    ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    BUZIAKI;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  10. ile zapłaciłaś za baze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ją od firmy za wygraną stylizację ; )

      Usuń
  11. musze kupić produkt nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tusze Rimmel'a, też nie wiem skąd te negatywne opinie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. oo 1 mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam obecnie tuszu, moim zdaniem jest dobry, ale po "godzinach" - jak to ładnie ujęłaś - rozmazuje się i wyglądam jak panda :3

    OdpowiedzUsuń
  15. żelu z biedronki nie zamienię na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.