30 grudnia 2012

Ogrody Kapias

Hej Hej! Pamiętacie, jak wspominałam kiedyś, że pokażę wam, jak spędziłam swój ostatni dzień wakacji? Dzisiejszy post będzie właśnie o tym dniu. 2 września spędziłam w województwie śląskim w miejscowości Goczałkowice-Zdrój. Razem z rodziną i przyjaciółką wybrałam się do Ogrodów Kapias. Piękne miejsce. Myślę, że warto je odwiedzić, szczególnie jeśli interesujesz się ogrodami i kwiatami. Ale możesz się tam również wybrać, jeśli chcesz odpocząć i spędzić mile czas : ) Przygotowałam dla was kilka zdjęć:
Czy ktoś z was był tam kiedyś? Co sądzicie o tym miejscu? Życzę miłego dnia!

51 komentarzy:

  1. nigdy tam nie byłam i żałuję, bo ze zdjęć wynika, że to rewelacyjne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy tam nie byłam , ale z tego co widze jest tam pięknie ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. JEEEJ cudownie tam jest! zazdroszcze :D ja ostatni dzień "zmarnowałam" w domu xd

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie tam jest ! Musze się kiedyś tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam w bardo podobnym miejscu :)

    super foty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ! Piękne widoki ! Niestety mieszkam daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam, jednak zdjęcia bardzo mi się podobają. Może uda mi się w te wakacje odwiedzić to miejsce, bo naprawdę wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię czegoś takiego *p*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie byłam tam niestety ;3 ale ładnie tam jest ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne miejsce.Muszę w końcu odwiedzić Wrocław :>

    OdpowiedzUsuń
  12. jej! jak tam pięknie ♥
    nigdy tam nie byłam, ale jeśli będę mieć okazję chętnie się tak wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak:) podarowała mi następną część mojej ulubionej książki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie bylam tam nigdy ;) a na zdjeciach wyglada bardzo ladnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale kolory <3
    Przeładny blog *.*
    http://mellymp.blogspot.com/2012/12/ciekawe-efekty-do-zdjec.html#comment-form :D
    Doadaję do obserwowanych i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie tam !

    Zapraszam do mnie na notkę z gwiazdami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wooooow ;oo jak slicznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy tam nie byłam, ale może kiedyś się przejadę :)
    Ale tam piękniee ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam nigdy o tym miejscu ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. ogrody zawsze są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie byłam tam, aczkolwiek ładnie :P choć ja wole sobie chodzić po jakiś ruinach zamków czy innych budynków

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale tam ślicznie ;o

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny ogród...może kiedyś przed domem tez będę mieć tyle kwiatów. Dziękuje za miłe słowa. Szczęśliwego Nowego Roku kochana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie pamiętam, bo jestem tu nowa, ale to miejsce rzeczywiście jest rajem dla oka. :)

    Myślę, ze się nie zawiedziesz, jeśli ją przeczytasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał! Cudowne to miejsce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziekuje za komentarz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. ohh jak tam ślicznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne miejsce !

    OdpowiedzUsuń
  29. nigdy tam nie bylam...urocze miejsce i ta drewniana chatka zachwyca oko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie to wygląda, zwłaszcza kiedy pogoda za oknem nie jest tak czarująca.
    http://restlesskate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jak tam ślicznie *.* nie byłam tam nigdy ale chciałabym zobaczyć to na żywo! pewnie jeszcze piękniej♥

    OdpowiedzUsuń
  32. jej, takie cudowne miejsce! fajnie by było tak się teraz tam przenieść, zostać na dłużej, odpocząć od całego świata i zregenerować siły po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie ;) Fajowy blog :) Na serio^^

    OdpowiedzUsuń
  34. jeej, jakie śliczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jakie cudne zdjęcia *-* niestety nigdy tam nie byłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. szczesliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej bardzo fajny i ciekawy blog zapraszam do mnie http://lucyangelika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.