.

21 grudnia 2012

może filmik?

Cześć! Dzisiejszy dzień był naszym ostatnim dniem w szkole w tym roku. Coraz bliżej święta, jestem pewna, że wielu z was się cieszy z tego powodu. W klasie mieliśmy wspólną wigilię klasową, było miło i przyjemnie. Spędziliśmy razem czas, a później wybraliśmy się na akademię szkolną, na której pod koniec było mi trudno już wysiedzieć... Potem wróciłam do domu, przejrzałam internet i wybrałam się na korepetycje. Gdyż już wróciłam, razem z mamą wybrałyśmy się do miasta w celu poszukiwań żywej choinki na święta. Znalazłyśmy, jest już przystrojona! Mam nawet filmik, na którym widać, że ją ubieram. Jeśli macie ochotę, mogę go zmontować i tutaj wstawić, ale musicie dać mi znać na dole ; )
a więc życzycie sobie filmiku ?

20 komentarzy:

  1. chętnie obejrzałabym filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie ze chce filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, dodaj filmik :) chętnie go zobaczę !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. filmik *_* filmik *_* filmik *_* filmik *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne.Ja bym chętnie obejrzała :>

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym obejrzała filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a tak w ogóle, to zrób filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście, że chcemy! ;))
    a tak poza tym to genialne masz włosy! o.O

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce filmiik! :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie obejrzę filmik! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak , tak chętnie obejrzę ;d Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcią obejrze filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak ! czekam na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że macie ochotę na filmik : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.