18 grudnia 2012

lampki

Jakiś czas temu myślałam o lampkach. Jednak nie o takich, które bym mogła wykorzystać, by ozdobić choinkę. Myślałam o takich, dzięki którym mogłabym sprawić, że pokój stanie się jeszcze bardziej przytulny. Dziś, gdy wróciłam ze szkoły, ujrzałam na stole w jadalni nowe lampki. Ucieszyłam się, dzięki mojej babci, nie będę musiała już iść do miasta w celu poszukiwań. Niedawno ozdobiłam nimi mój pokój, efekt jest zadowalający! Szkoda, że nie mogę wam go pokazać, mój aparat nie chce mnie dziś wyjątkowo słuchać... A wy ozdabiacie swoje pokoje lampkami?
lampki są ledowe, Cassie dba o środowisko :p

22 komentarze:

  1. bardzo ładnie ;)

    też mam lampki

    zapraszam do siebie na All That I Love

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda, Cassie! Ja planuję w piątek pojechać do Ikea i kupić takie lampki na okno, w kształcie śnieżynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam lampki na oknie i planuję gdzieś jeszcze je wcisnąć :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pomysł na takie lampki ,ale kiepsko u mnie z realizacją :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie jutro będę ozdabiała swój pokój lampkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam błękitne ledowe na oknie, a na choince bialutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już ozdobiłam <3
    Uwielbiam gdy mój pokój jest przystrojony lampkami, lubię wtedy zatrzymać się na chwilę i naprawdę poczuć, że niedługo święta bo na co dzień tego nie odczuwam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam taką poduszkę !
    z Wisły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie wyjęłam zeszłoroczne w celu zawieszenia i cud - w tym roku nie świecą! Jutro czeka mnie wycieczka po nowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam takie lampki :)
    Zapraszam na konkurs u mnie na blogu,w którym możesz wygrać dowolną parę butów ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, tak, tak! lampki są świetne :)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zamiar ozdobić swój pokój lampkami :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też chcę właśnie w tym roku do pokoju światełka- koniecznie ledowe! :D

    ładny efekt ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam az pokazesz efekty w sowim pokoju :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam na półce lampki♥

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie pokaż jak wyglądają w twoim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne zdjęcie ;*

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super atmosfera się tworzy przez jeden pas lampeczek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.