In life

Grać w Simsy

Hej, kochani! Jak tam po świętach? Brzuszki pełne? Z prezentów zadowolone? Mam nadzieję, że święta wam się udały. Dla mnie Mikołaj przygotował idealny, wręcz wymarzony prezencik -grypę, oczywiście piszę to z ironią. Wigilię udało mi się jakoś przetrwać, jednak od wczoraj czuję się fatalnie. Jedyne na co mam teraz ochotę to grać w Simsy, popijając herbatkę z sokiem aroniowym ♥ Przepraszam, że post taki niepoukładany, ale mój stan na nic więcej nie pozwala. 

Related Articles

37 komentarzy:

  1. Ja coś nie lubię simsów :>

    OdpowiedzUsuń
  2. simsy <3
    Życzę zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham simsy ! Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to wracaj szybciutko do zdrowia ;)
    Też lubię simsy, ale tak szczerze wolę 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. simsy, kurde kiedy to było ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię simsy, najbardziej 2 :D Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nigdy nie lubiłam tej gry ;)
    zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to jak Simsy :3

    OdpowiedzUsuń
  9. uu, to zdrowiej kochana! : *

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdrówka życzę, ja nie mam ciepliwości do Simsów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kooocham Simsy *,*
    Też mi mikołaj sprezentował grypę :< chyba byłyśmy niegrzeczne... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oo rany, wracaj do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. zdrowiej!!:) ja tez bym chciala pograć w simsy...:p

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja dawno w simsy nie gralam ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. zdrowiej kochana!:*****

    OdpowiedzUsuń
  16. dawno w nie nie grałam :DD

    OdpowiedzUsuń
  17. zdrowiej szybko, bo czekamy na kolejny post:*
    zapraszam do mnie na mały konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jutro się pojawi ; )

      Usuń
  18. Lubię simsy, szczególnie trójkę, ale na moim laptopie nie da się w nie grać =.=

    OdpowiedzUsuń
  19. Sok aroniowy *____* kocham. A simsy rządzą i już :D. Powrotu do zdrowia życzę ^___^
    http://naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham simsy- gralam w 2 czesc non stop♥ ♥ ♥ ♥
    BUZIAKI;* OLA

    OdpowiedzUsuń
  21. SIMSY♥
    aaa wiesz może z jakiej strony można je za darmo ściągnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, bo nigdy nie próbowałam : )

      Usuń
  22. Zdrowiej ;)
    Simsy, simy, simy, aż chyba sobie pogram ;) !

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham ta gre ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. tez uwielbiam simsy <2 zdrówka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko kilka razy w życiu grałam w Simsy :D To nie gra dla mnie ...;< Zapraszam na nowy post, z wieloma zdjęciami, a może nawet skusisz się na zamówienie słodkiego breloczka z modeliny :) ? Wszystkiego dowiesz się w najnowszym poście więc zapraszam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowiej! :* O, simsy - uwielbiam! ♥
    Bardzo fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha jak jestem chora to też lubię pograć w simsy ♥ :D
    Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...