28 grudnia 2012

good time

Po wielu próbach nareszcie wyzdrowiałam, czuję się o wiele lepiej. Dziękuję za miłe słowa z waszej strony :)  Wczoraj nie pojawił się post, ponieważ cały dzień nie było mnie w domu. Razem z mamą chciałyśmy spędzić trochę czasu, dlatego też wybrałyśmy się na zakupy. Ludzi było wszędzie, kolejki w Stradivariusie przerażały... Ale dzień mi się udał, nawet udało mi się co nieco kupić. W następnym poście postaram wam się pokazać moje zdobycze, jesteście zainteresowani? A po zakupach pojechałyśmy do naszej ukochanej cioci, spędziłyśmy tam trochę miłego czasu.

39 komentarzy:

  1. Super, że wróciłaś do zdrowia :) Ja jeszcze muszę się trochę faszerować tabletkami, ale czuję że powoli robi się co raz lepiej. I oh tak, pokaż co udało Ci się fajnego kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa co kupiłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. tak,pokaż nam co kupiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcie ;D
    czekam aż pokażesz co kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pokaż co kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak chcę zobaczyć zdobycze ;d♥

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo mile ,ze udal Ci sie dzien i jestes juz zdrowa :) ja rowniez bylam na zakupach ,ale nie kupilam nic poza ksiazka :(

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcie!:)
    też chciałam się wybrać na zakupy, ale cóż choroba mi nie pozwoliła! :|

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie byłam na zakupach z mamą ^ ;

    OdpowiedzUsuń
  10. o no to czekam na nastepny post z zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O słyszałam o wielkich wyprzedażach w Stradivariusie ; O
    Piękna jesteś : *

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobrze, że już wyzdrowiałaś ;)
    Pokaż, pokaż swoje zdobycze ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. masz śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tych kolejek w sklepach po świętach :( ale przeceny tak :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na Twoje łupy!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jestem ciekawa zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, z chęcią zobaczę co sobie zakupiłaś :)
    Dodaję do obserwowanych.
    ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie fajne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I'm lovin' it.
    Would u like to follow ?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. wyprzedaże się zaczęły i ludzie szaleją w sklepach ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja działam w photoshopie, ale tu było tylko pierwsze zdjęcie robione. Reszta to ustawienia w aparacie no i światło robi swoje :)

    Cudne masz oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wpadnij jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie także przeraża ilość ludzi w sklepach! Ładnie wyszłaś na zdjęciu;)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuje bardzo za odwiedziny i miły komentarz :) po świętach, taki dzien odpoczynku i relaksu na prawdę się przydaje :) a taki dzień połączony z wyprzedażami i dobrą zabawą jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuje za dodanie do obserwowanych i ja już dodaje ;)
    masz bardzo fajnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wlasnie te kolejki :(( masakra!

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie oczy piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję za miłe słowa, mama nadzieję, ze nie zawiodę ;) widziałam jak ślicznie ubrałaś choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. hey lovely pic! Wanna folloe each other let me know? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciuszki świetne podasz nazwę swojego profilu na stronie simsów to Cię dodam :)
    Bd mogły wysyłać do siebie simy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wyglądasz kochana!!!
    może obserwujemy??? :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.