10 grudnia 2012

from Ikea

Hej Hej! Wczorajszy dzień spędziłam z dziewczynami, minął bardzo szybko i przyjemnie. Zaś po 16 wybrałam się z mamą i Kari do Portu w Łodzi. Moim celem była Ikea. Kupiłam, to co chciałam, nie udało mi się jedynie znaleźć idealnego kubka w kwiatki, ale to już drobnostka ; ) Najważniejsze, że mam już lampion i świeczki o pięknym zapachu róż Lampion wraz ze świeczką w środku z pewnością nada fajnego klimatu w moim pokoju.
lampion 12.99pln • świeczki 9.99pln
Życzę miłego poniedziałku!

27 komentarzy:

  1. Ten lampion jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten lampion. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampion jest świetny.Szkoda, że u mnie nie ma Ikea :C

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten lampion

    a świeczki z Ikei wielbię <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham świeczki z ikei! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. lampion świetny , świeczki zawsze kupuję w Realu ,bo nawet długo świecą w porównaniu do niektórych. Na okres zimowy zwykle wybieram cynamonowe bądź waniliowe :3 szkoda ,że w pobliżu mojej miejscowości nie ma Ikei ,bo z chęcią też kupiłabym sobie taki lampion ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie zakupy to ja lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie są te świeczki, ogólnie uwielbiam wszelkiego rodzaju kadzidełka, lampioniki i inne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest ten lampion♥

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne! kocham zakupy w ikei ♥

    http://actualunreality.blogspot.com/
    zapraszzam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo fajny blog! Będę tutaj częściej, obiecuje!
    Dołączyłam do obserwacji i liczę na to samo z Twojej strony :*

    Pozdrawiam
    http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. lampion wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie urocze przedmioty <3

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam te słodkie lampiony :) ja ostatnio kupiłam sobie świece melonową <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką samą latarenkę! : D

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny jest ten lampion *.* chętnie bym taki przygarnęła, lubię palić świeczki w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ikee :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. lista moich prezentow od przyjaciolek : kominek,olejki,kadzidelka <3. w empiku znalazlam cuuuuuudne, arbuzowe <3

    OdpowiedzUsuń
  20. lista moich prezentow od przyjaciolek : kominek,olejki,kadzidelka <3. w empiku znalazlam cuuuuuudne, arbuzowe <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ale śliczny ten lampion :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taki sam :3 ostatnio notorycznie go używam, uwielbiam świeczki i lampiony ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.