3 grudnia 2012

feliz lunes

Hej Hej! Jestem przepełniona pozytywną energią! Z wielką radością wstałam dziś z łóżka, nawet myśl, że jest dziś poniedziałek, nie przeszkodziła mi ; ) Będąc już w szkole dowiedziałam się, że nasza klasa ma na 9, zawsze fajnie posiedzieć sobie w szkolnej kawiarence z tego powodu... Mimo wszystko lekcje minęły szybko. Jestem zadowolona, bo dostałam 5- z rozprawki A gdy już wróciłam ze szkoły, miałam godzinę, by się jako tako ogarnąć i coś przekąsić, bo czekały mnie jeszcze korepetycje. Wróciłam do domu jakiś czas temu i od teraz jestem wolna ^.^ Jednak pasowałoby jeszcze pouczyć się z historii, ponieważ jutro mam sprawdzian próbny. No ale nic, dam radę! 

21 komentarzy:

  1. To fajnie, że miło minął Ci dzień ;D
    Powodzenia na teście ;*

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ocenki! No i życzę powodzenia na jutrzejszym sprawdzianie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, ze dzień udany1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe zdjęcie. :)
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje piątki:D
    świetne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tej energii :) Moje ostatnie 4dni są zabarwione pesymizmem :{
    Buty kosztowały 230zł,przecienione z 320zł. Mam nadzieję,że są tego warte,że będą mi służyc:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też dostałam 5 z rozprawki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. liczy sie kazdy gest nawet 1 sztuka rzeczy dla dzieci :)
    jak cos to pisz maila śmialo albo przynajmniej udostępnij gdzies moja notkę, żeby ktoś inny mógł przeczytac :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie, że dasz radę, trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też mam dzisiaj jakiś dobry humor bez powodu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. to dobrze-grunt to pozytywne nastawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia na sprawdzianach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje 5 z rozprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. użycz chociaż trochę energii! :)
    jak poszedł próbny z historii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią! :*
      Chyba nie najgorzej : )

      Usuń
  15. Gratuluje oceny!;3 Mi ostatnio 2 punktów zabrakło do 5 z rozprawki(dostałam 3;/)

    OdpowiedzUsuń
  16. super! gratuluję -5! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię do Liebster Bloga ;>
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pozytywne zdjęcie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.