10 listopada 2012

we’re like diamonds in the sky .

Ten tydzień nie był aż tak ciężki jak poprzedni. Przyznam, że trochę wypoczęłam w tygodniu, moją klasę ominęła kartkówka z historii, niestety, jeśli pani nie zapomni, czeka nas we wtorek... Dziś idę do D., będziemy robić pracę na konkurs. Mam nadzieję, że uwiniemy się z tym do popołudnia, gdyż wieczorem chcę jechać z mamą do dziadków. Ostatnio nic ciekawego nie pojawia się na blogu, trochę brakuje mi tematów, a właściwie to mam lenia. Mam tyle zdjęć, których wam jeszcze nie pokazywałam! Koniecznie muszę się za nie wziąć i je tutaj wstawić. A właściwie to przewiduję w najbliższym czasie jakiś post o filmie, który wczoraj oglądałam. 

14 komentarzy:

  1. na jaki konkurs robicie pracę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam więc na kolejne :3

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się Twoja kurteczka ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie wstawiaj zdjęcia! ;)
    Jaki film oglądałaś? Z resztą myślę że się dowiemy w następnych postach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, a ja dziś rano po raz pierwszy usłyszałam tą piosenkę :) rzeczywiście jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kurtka :)

    Masz przepiękne włossyy<3
    już to pewnie wiele razy mówiłam xD


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz:)
    mi też ostatnio brakuje tematów na posty :|

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne włosy :)

    zapraszam do mnie po inspiracje:
    stooopbeingsad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. również torturowałam replay przy tej piosence :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.