In movies

Pamiętnik pisany miłością

W piątek obejrzałam amerykański dramat. Na początku filmu trudno było mi się odnaleźć, ale po pewnym czasie wszystko zaczęłam rozumieć i wiele wątków zaczęło się wyjaśniać. Dawno nie oglądałam tak ciekawego filmu opartego na książce. Film jest piękny i wzruszający, warto go obejrzeć. Zdecydowanie polecam wam wyciskacz łez, jakim jest Pamiętnik pisany miłością. Jedyne, co mi się nie spodobało, to aktorka, która grała Kate, ale można to uznać do małych wad :) 
Opis filmu
Nowojorski wydawca książek, Kate Wilkinson, zakochuje się w jednym z autorów, Matcie Harrisonie. Nawiązuje z nim romans, a wkrótce odkrywa, że jest w ciąży. Kobieta sądzi, że ich relacja przerodzi się w trwały związek, tymczasem Matt odchodzi bez żadnych wyjaśnień. Pisarz nie wie, że Kate spodziewa się ich dziecka. Niebawem porzucona kochanka otrzymuje przesyłkę pamiętnik żony Matta pisany dla ich syna, Nicholasa. W ten sposób mężczyzna próbuje wyjaśnić zaistniałą sytuację.
Nie zdołałam znaleźć trailera filmu niestety.

Related Articles

19 komentarzy:

  1. kiedyś może go obejrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. więc wiem juz co obejrzec;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie, koniecznie obejrze :)
    http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowy post z okazji święta niepodległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. coś czuję, że najpierw przeczytam książkę, a potem sięgnę do filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra recenzja, ja akurat lubię Christinę Applegate, więc chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog :) będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do : Liebster Blog . Więcej informacji na moim blogu : oneperson-onelife.blogspot.com , Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Moglabym go obejrzec absolutnie : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za takimi filmami :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu pięknie go opisałaś ♥ muszę obejrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym filmie ale bardzo lubię ekranizacje książek zwłaszcza tych które już przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam książkę i oglądałam film! niesamowite i także polecam! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...